Gjest Gjest_trampe_* Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 En tidligere kollega av meg, som jeg trodde jeg hadde god kontakt med har nettopp feriet bursdagen sin. Jeg synes vi fikk god kontakt mens vi jobbet sammen, og vi hang sammen som erteris på jobb. Når hun sluttet beholdt vi kontakt, og hun har vært invitert på fest til meg flere ganger samt bursdagsfest. Nå fant jeg nettopp ut at hun har hatt bursdagsfest, hvor jeg ikke var invitert, og jeg kjenner jeg blir litt lei meg. Vet at andre av mine nåværende kollegaer, hennes eks kollegaer er blitt invitert, men ikke jeg. Disse har kjent henne kortere tid enn meg. Så jeg sitter jo her og lurer litt på hvorfor. Vi har avtalt å møtes og skravle litt snart, men kjenner jeg ikke har lyst til det lenger nå. Hun og disse som var invitert er alle single, jeg har samboer. Vet ikke om det har noe å si. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Har lyst til å spørre henne rett ut, men synes det er litt frekt. På den annen siden er jeg redd jeg kommer til å unngå henne nå, fordi jeg føler meg litt usikker.
HeleneHarefrøken Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jeg synes du bør spørre henne, på en høflig måte, om det er en spesiell grunn til at du ikke ble invitert. Kanskje måtte hun gjøre et grovt utvalg av rent praktiske årsaker? Jeg synes i alle fall ikke at du bør avlyse avtalen med henne uten å gi henne en sjanse til å forklare seg. Skjønner godt at du synes situasjonen er sår, men som nevnt, det kan være praktiske årsaker du ikke har tenkt på. At hun fortsatt vil møte deg for å skravle tyder i alle fall på at hun ønsker å omgås deg?
Invictus Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det kan jo ligge noe i at du har samboer, og at de andre ikke har det. Kanskje hun ville ha en jentefeiring, og var redd du skulle ta med samboeren hvis du ble invitert.
Gjest Gjest_smiley_* Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Det kan jo ligge noe i at du har samboer, og at de andre ikke har det. Kanskje hun ville ha en jentefeiring, og var redd du skulle ta med samboeren hvis du ble invitert. Hmm....ja, kan jo være det......men hun vet jo at jeg mener man kan gjøre ting uten samboer også. Jeg synes jo jentekvelder kan være skikkelig gøy! Hører med at jeg ikke har noen jentegjeng jeg hører til. Har mange venner spredt, som jeg har møtt forskjellige steder, slik at ingen av de kjenner hverandre. Savner tilhørigheten ved å høre til jentegjeng. Pga har jeg av og til litt lett for å være redd for at det er noe galt ved meg og min personlighet, og jeg blir da veldig usikker når slike ting skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå