Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og typen har vært sammen nå i ett og et halvt år. Vi har det veldig fint sammen, men i det siste har det blitt mere småkrangling og irritasjon. Jeg føler at vi kjeder oss litt, da vi gjør omtrent det samme hele tiden. Når vi er sammen ser vi stort sett på film eller noe liknende. Jeg eier ikke kreativitet, så om noen kunne ha kommet med forslag til noe vi kan gjøre sammen, noe som kan friske opp forholdet litt slik at ikke alt blir så veldig rutinemessig, så hadde det vært kjempefint. Trenger ikke være en fritidsaktivitet som fotball o.l., men noe artig og annerledes vi kan gjøre når vi er hjemme. På forhånd takk.

Ps: Vi er begge under 18.

Videoannonse
Annonse
Gjest Venetia
Skrevet

Jeg og kjæresten skal snart dra en tur inn til byen, kjøpe oss is, gå litt tur rundt og kose oss litt i sola. Da er man ikke bare inne hele tiden. Inviter over venner på grilling, spill kort med familien, gå på butikken og handle mat som dere kan lage sammen etterpå. Massasje, bowling, vannkrig, kino, fornøyelsesparker, shopping, kafe, restaurant, osv.

Skrevet
Hei. Jeg og typen har vært sammen nå i ett og et halvt år. Vi har det veldig fint sammen, men i det siste har det blitt mere småkrangling og irritasjon. Jeg føler at vi kjeder oss litt, da vi gjør omtrent det samme hele tiden. Når vi er sammen ser vi stort sett på film eller noe liknende. Jeg eier ikke kreativitet, så om noen kunne ha kommet med forslag til noe vi kan gjøre sammen, noe som kan friske opp forholdet litt slik at ikke alt blir så veldig rutinemessig, så hadde det vært kjempefint. Trenger ikke være en fritidsaktivitet som fotball o.l., men noe artig og annerledes vi kan gjøre når vi er hjemme. På forhånd takk.

Ps: Vi er begge under 18.

Pakk en god niste... rekesmørbrød, jorbær, hva som helist.. og ta en tur rundt i en park. Sett dere ned å spise:)

Andre ting go kart, ta frem en kortstokk, dra på hytta, Yatzy (hehe hvorfor ikke, det gjør vi av og til.:)

Lage pizza sammen. Bake brød eller boller.

Gjest Gjest
Skrevet

Her låner vi hunden til svigers og går tur innimellom, spiller volleyball, gokart, paintball, bowling, biljard, tar med småsøsken ut, kino, hopper på trampolina til naboen :fnise:

Lager mat sammen, innviterer venner over, kjører tur, lekesloss :lur:

synger karaoke/ spiller ps osv med og uten venner, drar på konserter, fotballkamper, hockeykamper, fightclub, K1 .. U name it :D

Må bare legge til at vi også gikk hverandre på nervene en stund når vi kjedet oss. Fort gjort å bli små eglete og kranglete da, gitt :ler:

Til sommern har vi lyst til å prøve ut både vannski/ vannscooter, og kjøre båt!

Og forresten, vannkrig hørtes såå moro ut :lur:

*løpe ut på kjøkkenet og fylle opp en hel bøtte med vann :P*

Skrevet

Tusen takk for gode forslag! Burde kanskje ha tenkt på noen av disse selv? ;)

Vi har tenkt en del på å dra på piknik, men i den byen vi bor i er det ikke noe særlig steder/parker vi kan sette oss ned og være litt skjermet fra omverdenen, uten å måtte kjøre så langt vekk. Da blir det litt upraktisk siden ingen av oss har sertifikat.

Gjest Gjest
Skrevet

Piknikk kan man ha på verandaen også det :)

Ta med tepper på verandaen, kjøp en engangsgrill og mix sammen god salat mens dere griller masse digg! Jum!

Om dere har hage eller annen plass kan dere spille badminton (haha, aner ikke åssen det skrives :fnise: ) Sånn tennisball i snor på stang vettu, som dere skal få opp eller ned (kjempegøy!) triksekongen med fotball, jeg lærte samboeren å sjonglere sist sommer, hihi! :D

Gjør ting dere liker å gjøre inne, ute! Tegne, lese, spille, fotografere osv.

Gjest Gjest
Skrevet

Du sier dere ofte ser på film sammen, men hva med å finne en serie? Meg og samboeren har hatt mye glede av å følge med på ulike serier sammen (laster ned, evt DVD). Har ofte blitt sittende timesvis sammen fordi vi bare må se en til episode..

En annen inneaktivitet er å spille et dataspill sammen. Vi har periodevis vert oppslukt i Super Mario der vi bytter på å spille. Mario kan du både laste ned på dataen (hvet ikke hvor) eller spille på gammel nintendo, Wii eller DS.

Vi tegnet en gang hverandre. Dert var veldig morsomt, men vi har ikke gjentatt bedriften.

ellers fikk du jo mange gode ute-forslag.

Skrevet
Du sier dere ofte ser på film sammen, men hva med å finne en serie? Meg og samboeren har hatt mye glede av å følge med på ulike serier sammen (laster ned, evt DVD). Har ofte blitt sittende timesvis sammen fordi vi bare må se en til episode..

En annen inneaktivitet er å spille et dataspill sammen. Vi har periodevis vert oppslukt i Super Mario der vi bytter på å spille. Mario kan du både laste ned på dataen (hvet ikke hvor) eller spille på gammel nintendo, Wii eller DS.

Vi tegnet en gang hverandre. Dert var veldig morsomt, men vi har ikke gjentatt bedriften.

Hehe.. vi malte sammen en gang. Se ut som det er en 5 åring som har malt det. Eller veldig veldig kreativ abstrakt:)

Det var gøy.. men vi har ikke gjort det igjen nei. Hehe.. kanskje vi skal det.

bor dere hjemme eller sammen eller i kollektiv?

Dere kan jo male om noe sammen? Kanskje rommet ditt trenger oppussing?

Eller et skap som skal males. Det er veldig gøy...

Til høsten (Selv om det er leeenge til) kan dere plukke bær sammen. Eller sopp.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg og samboeren har blitt helt hekta på dette etter vi fant denne siden:

gode, gamle nintendospill!

Ta en tur i lekebutikken sammen, der finner dere sikkert mye moro spill eller andre inne og ute aktiviteter :D

Skrevet

Vi ser på en del serier også, vi har begynt på ganske mange faktisk, men det er bare tre vi har sett nesten alle sesongene av. Det jeg mente var at det har blitt litt kjedelig i lengden å sitte å se på noe på tv eller på dvd hele tiden.

Skrevet

Jeg spiller Lord of the Rings Online med samboeren min, vi har det kjempegøy. Deilig å ha noe annet enn TV på regnværsdager! :)

Skrevet
Hehe.. vi malte sammen en gang. Se ut som det er en 5 åring som har malt det. Eller veldig veldig kreativ abstrakt:)

Det var gøy.. men vi har ikke gjort det igjen nei. Hehe.. kanskje vi skal det.

bor dere hjemme eller sammen eller i kollektiv?

Dere kan jo male om noe sammen? Kanskje rommet ditt trenger oppussing?

Eller et skap som skal males. Det er veldig gøy...

Til høsten (Selv om det er leeenge til) kan dere plukke bær sammen. Eller sopp.

Åååååååå gode minner;) Det gjorde vi i fjor høst. Skulle plukke blåbær og knullet i skauen istedet. Jeg tørket meg med mose etterpå og vi holdt på å le oss ihjel:)

Skrevet
Åååååååå gode minner;) Det gjorde vi i fjor høst. Skulle plukke blåbær og knullet i skauen istedet. Jeg tørket meg med mose etterpå og vi holdt på å le oss ihjel:)

heheehehehe... hmm.. kanskje d;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...