Gå til innhold

Hvordan bli kjent me drømmeprinsen?

mysterygirl

Anbefalte innlegg

Hvor skal jeg begynne?

Jeg har lenge vært en smule betatt av en gutt som er 1 år eldre en meg, 22.

Faktisk av og på siden vgs.

Vi jobber nå vis a vis hverandre i forskjellige foretninger.

Ser hverandre neste hver dag i uka, etter som begge må sette ut skilt og lignende på morran.

Er jo en uskreven regel i denne lille byen jeg bor at man snakker da ikke til folka man ikke kjenner, da er man jo rar:P

Hvordan skal jeg klare å komme i kontakt med han, når vi ikke har felles venner?

Har litt felles bekjente, men det er av det slaga jeg bare er på hils med.

Jeg har lenge prøvd å bli kjent med han, men jeg blir så flau når jeg ser han. At jeg har sett ned eller oversett han fordi jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.

Han er en veldig kjekk og populær fyr. Som får meg til å tenke at han umulig kan være interessert i meg, ene vennina hans kom blant annet langt i Frøken norge i fjor.

Samtidig som jeg kanskje tror han sjekka meg opp for en tid tilbake, før jeg begynte og jobbe vis a vis han. Han er noe ganger dørvakt på ene utestedet her.

En gang spurte han meg om og se leg,noe han selfølgelig fikk lov til og se.

Jeg ble så flau over at han snakka til meg ,så jeg konsentrerte meg veldig om og snakke med vennen mine. Har en tendens til og overse når jeg ikke vet hvordan jeg skal takle en fyr.

Vel han sto i evigheter og så på legge mitt ,før han sa at han ikke trodde det var meg.

Jo det er meg sier jeg(ganske flau). Så vis jeg ringer politiet,så sier di at det er deg? Ja bare ring du sier jeg. Så måtte jeg bli med han bort i baren. Hvor han fant frem et ark og ba meg skrive uderskriften min på det….i tilegg ba han meg ta ut på terminalen der.

Tenkte ikke over det der og da,etter som jeg var så flau over at det var han i tilegg til og ikke bli trodd d på legge. Jeg ser yngre ut en 21. Men alle ser da at det er meg på det bilde.

Var ikke før jeg fortalte det til andre at jeg plutselig fikk høre, du tro ikke han prøvde og sjekke deg opp da?:P Du skulle skrvet numr ditt vet du:P

Fikk litt sjokk, kan det være mulig? Jeg vil ikke være innbilsk heller. Kan ikke helt få meg til og tro det.

Dette var da i oktober.

Ble en litne stund etter på sammen me min nå værende xn, slutt for 4mnd sia.

Men til og me når jeg var sammen med han(som betyde veldig mye for meg) ble jeg stat ut di gangene jeg så fyren det er snakk om nå.

Etter at han var innom jobben min forge uka har han begynt å smile til meg.

Smiler natrligvis tilbake, etter som han har et blenende smil=) Ikke alle som pleier smile spnn når di sitter og venter, di fleste er veldig alvorlige. Men han smilte som bare det=)

Jeg tørr ikke en gang vurdere muligheten for at han kan like meg på et vis.

Jeg vet jo at jeg blir ansett for å være pen selv også, men jeg er ikke personen til og være høy på pære når det kommer til meg selv. Og ta sånt som en selvfølge at han mener det.

Folk sier jeg minner litt om Hillary Duff. Jeg er ganske jordnær av meg, alt annet en bertete og overfladisk.

Han er den fyran ”alle” like på vgs. Han blir dessuten flittig brukt som modell når det er reklamehefter for klær i byns foretninger.

Har bare fått mer sanse for han siste tiden fordi ho jeg jobber me kjenner han og snakker så bra om han hele tiden. Han er veldig høffelig, morsom og glad i dyr(akkurat som meg). Og generelt sett likt av alle.

Noen råd? Jeg får meg ikke til og bare gå bort til han og si hei. Er alltid facebook, men er litt rart og bare sende en mel der når vi ikke har hverandre på vennelista der hm.

Er litt i villrede på hva jeg skal gjøre hm

What 2 do?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Man blir sett på som rar hvis man snakker med fremmede?? hva i all verden teit regel er det da! Herregud... :klaske:

Hvorfor kan du ikke bare begynner så smått med å si hei når du smiler til han? Dere har jo fått kontakt med smilet allerede, så tror ikke du kommer til å bli uglesett hvis du sier hei :)

Endret av IloveNY
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man blir sett på som rar hvis man snakker med fremmede?? hva i all verden teit regel er det da! Herregud... :klaske:

Hvorfor kan du ikke bare begynner så smått med å si hei når du smiler til han? Dere har jo fått kontakt med smilet allerede, så tror ikke du kommer til å bli uglesett hvis du sier hei :)

Er denne jantelåven jeg sikter til,vi ser nå hverandre hver dag så blir nå på et tidspunkt litt merkelig og aldrig hilse. Så skal prøve og begynne og si hei,så får vi ta det derfra=) Men setter pris på alle råd!

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

yes,da har jeg i det minste klart og bli kjent me han litt=)

Gikk på utestedet han jobber.

Han hilste veldig blid på meg med det gliset:d

Ble kjempe overasket,kjente meg tydeigvis igjen OG var glad for og se meg virket det som!

Og nå jeg har han på facebook:P

En god start:P

Fikk hilst på han på byn i går å.

Hilser alltid blid han nå=)

Føler meg som en 14åring igjen,merkelig:P

Anner ikke helt hva mer jeg kan gjøre for og bli mer kjent me han,noen forslag?

Vil ikke virke påtrengende heller...

Har dessuten ikke den beste selvtiliten når det kommer til flørting.

Anner aldrig hva jeg skal si og jeg blir alt for fort flau,når jeg liker noen godt.

Går seg vel til håper jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du har fått litt kontakt med han! :)

Nå kan du jo prate litt mer med han neste gang dere er ute samtidig og setter ut skilt om morgenen, eventuelt finne på en unnskyldning for å gå inn i butikken han jobber i (veksle penger, låne kopimaskinen...).

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste jeg er usikker og redd for er og bli såra....

Folk jeg har spurt om han sier litt forskjellig.

Kjempe korselig men litt player....(men ikke i ligge rundt forstand)

Han er veldig populært,han kjenner alle...

Blir veldig redd for og bli såra.

Men hva ska en gjøre når man liker noen??

Fornufft fins ikke i kjærlighet:P uff

Noen råd/erfaringer folkens??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har fått noen medlinger fra han på facebooken nå=)

Men vi har bare snakket og vitsa om helga,ikke noe flørtende.

Men en av oss må vel være den første i så fall?:P hmmmm

Noen tips? vet ikke om jeg tørr spøre rett ut om og finne på noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

sier det på en annen måte hva du tenker, hvis du ikke vil si det rett ut. Feks. spør han om han har lyst å møte deg utenfor jobben. Han kommer nok til å forstå deg hvis han er interessert ;-) Og så gir det hele litt tid å utvikle seg.

Jeg som gutt ville ihvertfall glede meg når en jente viser initiativ :-)

LYKKE til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

jaja da har jeg i hvert fall spurt han på mel på nette i går, men har ikke fått noe svar.

Regnet egentlig me det...

Men men, da er det ute av verden i hvert fall....

Crap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andi84

:-(

Men ikke blir trist nå!!! Der finnes flere snille gutter der ute :-) thihi Jeg vet det sier seg så enkelt. Var i det samme situasjon for to måneder siden, jeg sa at jeg liker henne litt mer enn man gjør det mellom venner..... lenge siden jeg hørte noen fra henne :-/ crap det og, og jeg var skikkelig deprimert etterpå . Men ja nå blir bedre etterhvert og jeg ser framover. Om det finnes en grunn for all det får vi vel aldri vite om :-D

Smil til deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk du=)

Var nå et sjangse spill og ta det der,jaja=)

Men greit og få han ut av hodet i hvert fall,i steden for og gå og drømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Andi84

=) <---- jepp akkurat det er det gutter vil gjerne se, en fin smil ;-) Går ut i den store verden og finner deg en ny som kan bli dømmeprinsen din. Vet ikke om du har prøvt nettdating altså møteplassen, e-kontakt osv.... selv er jeg der siden jeg er liten hihi :-) (en god stund i hvertfall) uten en eneste skikkelig resultat. Jeg har hørt at det kan fungere så tenkte jeg meg , hvorfor ikke. Men ja alle er vel ikke like heldige :-) En god mulighet er det for de som har ellers ikke så mye tid å gå ut eller liker det rett og slett ikke å gå ut på byen for å finne seg en kjæreste (som jeg).

Glemmer ikke å drømme litt likevel .... kanskje må du bare bytte ansiktet hans ;-) og så kan du drømme deg bort igjen :-)

Smil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar Andi84=)

Hadde egentlig fått meg en date fra møteplassen neste uke.

Men når jeg kom hjem i dag lå det plutselig et svar og vetet på meg,og han svarte faktisk ja!

Er i sjokk,det hadde jeg adlrig trodd!

Glad og kan ikke tro det egentlig!

Nå er jeg glad for at jeg torre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mrs. Teapot

Dette var da spennende lesing... :popcorn:

Men hva er mel???

"Hei

jaja da har jeg i hvert fall spurt han på mel på nette i går, men har ikke fått noe svar"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var da spennende lesing... :popcorn:

Men hva er mel???

"Hei

jaja da har jeg i hvert fall spurt han på mel på nette i går, men har ikke fått noe svar"

Hehe melding:P Hørt om facebook?

Gleder meg,vet ikke når han har tid eller hva det blir enda.

Men han har sagt ja:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe melding:P Hørt om facebook?

Gleder meg,vet ikke når han har tid eller hva det blir enda.

Men han har sagt ja:D

Ah...pleier å forkorte med MLD jeg (hehe)....men ja...er aktiv på Facebook ja:) Så hva spurte du ham om og hva skjer nå????

Trenger drama og spenning her :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ah...pleier å forkorte med MLD jeg (hehe)....men ja...er aktiv på Facebook ja:) Så hva spurte du ham om og hva skjer nå????

Trenger drama og spenning her :popcorn:

hehe bare om og finne på noe en dag,noe han sa ja ti. han er ikke oen data fyr,så tar litt tid før han er inne igjen og svarer:P får se hva d blir t=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm merkelig,han svarer ikke på siste mel, selv om han har vært fort innom.

Og han har plutselig begynt og alltid hilse veldig blid,gjerne før jeg rekker og reagere selv. Skjønner ikke stort

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

He's just not into you.

Uff, kjedelig greier når man faller raskt og hardt for noen. Du skriver at han er veldig populær, at han kjenner alle, og at han er litt "player". Sjansen er kanskje stor for at han allerede er på flørtern, eller at han har noen andre i kikkerten. Eller du er bare ikke hans type.

Ikke begynn å gå inn på Facebook og sjekke siden hans for å sjekke hvorfor han ikke har svart, det er stalkertendenser. Vent og se om han tar mer initiativ, hvis ikke - trekk deg unna! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He's just not into you.

Uff, kjedelig greier når man faller raskt og hardt for noen. Du skriver at han er veldig populær, at han kjenner alle, og at han er litt "player". Sjansen er kanskje stor for at han allerede er på flørtern, eller at han har noen andre i kikkerten. Eller du er bare ikke hans type.

Ikke begynn å gå inn på Facebook og sjekke siden hans for å sjekke hvorfor han ikke har svart, det er stalkertendenser. Vent og se om han tar mer initiativ, hvis ikke - trekk deg unna! :)

Hei=)

har litt inntrykk av at han er sjenert,men ikke helt sikker.

Hadde han hatt 0 interesse,hvorfor ska han da plutselig begynne og hilse blid,og gjerne før jeg sier noe selv. Det er ikke sånn høffelig hei heller,virker veldig blid hmm Det gjorde han ikke før jeg tok kontakt.

Vet ikke jeg,gidder ikke stresse heller...

Dessuten,en ska ikke gi seg så lett når man vil ha noe:P

Men klenge er d siste jeg gjør i hvert fall.

Får bare ta det litt piano og prøve og bli kjent me han.

Vi kjenner jo hverandre tros alt så vidt,vi vet vel egetlig bare hvem den andre er. Har ikke snakket så mye sammen,enda....

Skulle dessuten heller spurt om og ta e drink på byn,ikke være me på fest me mine venner:P Selv om vi var sånn 30stk der.

Da blir det jo at han hadde "gått" med meg,og som sakt kjenner vi hverandre knapt...

Gutter er noen rare dyr t tider hm:P'

Jeg var heller ikke interessert i xn min før han begynte og snakke ordentelig me meg:P

Endret av ThatGirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...