Gjest Ragnhild Anita Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 Hei...Er det noen som vet om det finnes en partybutikk i tr,heim som selger altmulig til drinker og party ? Har hørt i forbifarten at det ligger en nede i fjordgata men vet ikke noe mer.... noen som vet ?
LukaFrost Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Det er en sånn butikk like ved Olavskvartalet. Mener den er i Brattørgata jeg.
Gjest Ragnhild Anita Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Det er en sånn butikk like ved Olavskvartalet. Mener den er i Brattørgata jeg. Vet du hva den butikken heter?
LukaFrost Skrevet 12. mai 2008 #4 Skrevet 12. mai 2008 Nei, jeg aner ikke hva den heter og ikke hvordan den er. Jeg har bare gått forbi endel ganger.
Bokormen Skrevet 12. mai 2008 #5 Skrevet 12. mai 2008 Ja, der ligger det to butikker som er aktuelle, omtrent rett over gaten for Marit Zoo. En sånn mer ren drink/alkohol-butikk, med forskjellig utstyr til å lage øl&vin hjemme samt pynt til drinker og bartenderutstyr, og en som heter Bar E Moro, som har masse tulleting, kostymer og også noe drink-utstyr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå