Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 hei! Noen som har tips til gode og fine sandaler??? Bør være sandaler som henger påfoten ikke slippers lignende. Det bør også være noe deping i de. har slitt ut 2 par med spotex sandaler men kunne tenkt meg noen litt finere og nettere? føler ikke de er like fine til alle antrekk:)
Fun Light Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 Scholl har fått mange utrolig fine, gode og stilige sandaler i mange farger og utforminger! Prøv en Schollbutikk, helsekostforretning, skobutikk eller andre steder de selger dette. Ikke er de dyre heller!
Winona W Skrevet 13. mai 2008 #5 Skrevet 13. mai 2008 Jeg liker Ecco sine sandaler veldig godt. Gir god støtte og sitter godt på foten. Finnes både i nette og kraftige varianter.
Gjest Gjest_LillePus_* Skrevet 12. mai 2009 #6 Skrevet 12. mai 2009 Hei - hvor finner man Scholl-sandaler i Oslo??? Butikken som var i Operapassasjen er jo borte... Jeg så noen kule sandaler i siste nr av Shape up - har vært på scholl-jakt etter dette ;-)
Fun Light Skrevet 12. mai 2009 #7 Skrevet 12. mai 2009 Endel helsekostkjeder selger et utvalg av Scholl-sandaler.. Ellers er det en Scholl-butikk på handlesenteret i Lillestrøm!
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2009 #8 Skrevet 12. mai 2009 Har sett at geox også har fått en del fine sandaler!
Umuriel Skrevet 12. mai 2009 #9 Skrevet 12. mai 2009 Jeg bruker kun sandaler fra Scholl. De er både nette og har god demping, spesielt de med gel i sålen. Mirage, Spotec osv liker jeg ikke. Etterhvert har jeg tenkt å kjøpe meg MBT-sandaler, men de koster litt mer enn hva jeg orker å bruke på sandaler per idag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå