Gjest samson Skrevet 15. mai 2008 #5 Skrevet 15. mai 2008 Photoshop er drøyt priset spesielt om du er en privatperson. Photosthop Elements er også ett godt program til en brøkdel av prisen, om du ikke har bruk for de tyngste oppgavene som PS kan gjøre. http://en.wikipedia.org/wiki/Photoshop_Elements
Tabris Skrevet 16. mai 2008 #6 Skrevet 16. mai 2008 Det finnes også en gratisversjon (lovlig) som heter GIMPShop.
Gjest Gjest_E_* Skrevet 16. mai 2008 #7 Skrevet 16. mai 2008 Det finnes også en gratisversjon (lovlig) som heter GIMPShop. Dette er ikke en gratisversjon av Photoshop, men en versjon av programmet Gimp (som er Gratis). De har endret litt på Gimp slik at PS-brukere skal føle seg mer hjemme. Et meget bra program, men sikkert litt uvant hvis en har brukt PS mye.
Tabris Skrevet 16. mai 2008 #8 Skrevet 16. mai 2008 Dette er ikke en gratisversjon av Photoshop, men en versjon av programmet Gimp (som er Gratis). De har endret litt på Gimp slik at PS-brukere skal føle seg mer hjemme. Et meget bra program, men sikkert litt uvant hvis en har brukt PS mye. Ja, jeg ordla meg litt klønete. Jeg mente egentlig et gratisprogram som minner mye om Photoshop, og som er bevisst gjort ganske likt slik at det skal kunne fungere - i hvertfall delvis - som en gratis erstatter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå