Gå til innhold

Sex & Singelliv - the movie

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Naria
Skrevet

Skal se filmen for andre gang i kveld! Gleder meg. :)

Gjest Casey
Skrevet
Klarte ikke å helt se hvor de ekstra kiloene Samantha tilsynelatende skulle ha fått heller jeg da men...

Jeg hadde ikke problemer med å se de ekstrakiloene...hun har blitt lubben og utrent.

Gjest Casey
Skrevet
Det var et fint gjensyn! :)

Og jeg synes også det var flott at vi fikk sett en av jentene uten sminke! Da så hun bra sliten ut, og da kan folk vite at de holder seg så godt er sminke!

Hvem så vi uten sminke? Jeg kan ikke huske å ha sett en uten..

Gjest Ansjoni
Skrevet
Jeg hadde ikke problemer med å se de ekstrakiloene...hun har blitt lubben og utrent.

_veldig_ lubben og utrent også, gitt

;)

Skrevet
Hvem så vi uten sminke? Jeg kan ikke huske å ha sett en uten..

Carrie

Skrevet

jeg så de kiloene, men lubben var å ta litt i.

Hun var ikke fult så slank som hun var i serien, bare

Gjest Peachbud
Skrevet
Jeg likte også filmen veldig godt! Eneste jeg hang meg litt opp i var den irriterende produktplasseringen. For eksempel da Carrie spurte jentene om å få låne deres telefon, og Samantha ga henne sin. Da zoomet de inn på denne, en telefon med tydelig mange funksjoner osv, og Carrie sa bare "Nei, denne skjønner jeg ikke" og så fikk hun en annen å ringe med. En ting er å vise varemerker gjennom filmen, men her lagde de faktisk en egen liten scene bare for å filme telefonen! Ikke bra.

Dette tenkte jeg også på. Telefonen de zoomet inn på var en Iphone - den nye hypen fra USA. Veldig tydelig produktplassering!

Gjest Gjest
Skrevet
Dette tenkte jeg også på. Telefonen de zoomet inn på var en Iphone - den nye hypen fra USA. Veldig tydelig produktplassering!

Men det må vel ha vært en slags motsatt produktplassering dette, siden det ikke var positiv reklame for produktet. Konkurrentene som har betalt, kanskje ;)

Gjest marihan
Skrevet

Nå har jeg endelig fått sett den. Jeg elsket den!! :-D Har lyst å se den en gang til..

Gjest skorpio
Skrevet

Så innmari analytiske vi var her inne da :gjeiper: Da slenger jeg meg på med meningene mine.

Det med mobilen syns jeg bare var morsomt. For de som fulgte med på serien, så fikk ikke Carrie seg mobil før i siste sesong eller noe, og jentene maste på henne at hun måtte få seg en for hun var umulig å få tak i. Og hun er heller ikke helt "in to" alt teknisk og nytt (som her vist iPhone). Her gjelder uttrykket "all PR er god PR". Selv om ikke Carrie forstår en iPhone, så blir den vist, og derfor reklamert for. Nå har Apple oppnådd det de ville. Diskusjoner rundt dette, og uansett om man er negativ eller positiv til dette så vil du huske den mobilen.

Og det der med Carrie og usminka-greiene; hun ser jo "fæl" ut fordi hun har grått og grått og grått og bare sørger. Er jo ikke noe "våkner om morgenen-uten sminke"-faktor dette. Jeg tror hvertfall at hun er sminket for å se "stygg", herja og usminka ut.

Skrevet

Er det bare jeg som syns Carrie så grusomt stygg ut i den brudekjolen?Kjolen i seg selv syns jeg var horribel, og hun kledde ikke den mørke lepestiften og fuglen på hodet, ha ha

Gjest skorpio
Skrevet
Er det bare jeg som syns Carrie så grusomt stygg ut i den brudekjolen?Kjolen i seg selv syns jeg var horribel, og hun kledde ikke den mørke lepestiften og fuglen på hodet, ha ha

Likte heller ikke fuglen på hodet, og kjolen var waaay too much.. Men Carrie er "too much" så det var litt typisk henne og. :)

Men jeg elsket henne med brunt hår! Så fint! :jepp:

Gjest Ansjoni
Skrevet
Men jeg elsket henne med brunt hår! Så fint! :jepp:

Helt enig - hun var kjempefin!

:)

Skrevet

Synes ikke den brudekjolen var helt "Carrie", jeg heller. Litt to much.

Skrevet

Jeg fikk endelig sett den igår og jeg også likte den veldig godt. I motsetning til flere her inne likte jeg godt assistenten til Carrie, jeg. Synes det var en fin ny rolle å ta inn.

Det var godt å se dem igjen og jeg ble absolutt ikke skuffa, men hadde jeg ikke sett serien først ville jeg nok ikke likt den så godt. Man må nok "kjenne" jentene fra før, ja!

Jeg tror jeg må se den en gang til på kino snart :)

Gjest skorpio
Skrevet

Jeg har lest et intervju med SJP, og hun forteller at det er godt mulig det blir en toer!! :juhu:

Skrevet

Hvor er artikkelen??? :) :) :)

Gjest skorpio
Skrevet
Hvor er artikkelen??? :) :) :)

Å, det husker jeg ikke. Har lest en million intervjuer med de i det siste at å huske hvilket av de er nesten umulig! ;) sorry!

Gjest Shayla
Skrevet
Jeg har lest et intervju med SJP, og hun forteller at det er godt mulig det blir en toer!! :juhu:

Dette hørte jeg på fredag på radio'n, så da krysser jeg fingrene for en oppfølger :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...