Småkjekset Skrevet 9. juni 2008 #81 Skrevet 9. juni 2008 En utrolig bra film, og jeg elsket hvert sekund av den Tok meg flere ganger i å ha tårer i øyekroken, men slik var det når jeg så serien også, så det var ikke å rart at det kom til å skje Har enda mer SATC dilla nå, enn det jeg hadde før. Så får handle litt effekter fra HBO på nete lønning
LekeHusmor Skrevet 10. juni 2008 Forfatter #82 Skrevet 10. juni 2008 ah alle sammen-slutt å spoooooil!! når man har unngått alle skriverier og alt mulig om denne filmen nettopp for å se den med absolutt null anelser eller forventninger-så hadde det vært fint om ikke dere satt en stopper for det. takk
MiniMjau Skrevet 10. juni 2008 #83 Skrevet 10. juni 2008 Tok meg flere ganger i å ha tårer i øyekroken, ... Bare i øyekroken! Jeg bælja!
Gjest Naria Skrevet 10. juni 2008 #84 Skrevet 10. juni 2008 ah alle sammen-slutt å spoooooil!! når man har unngått alle skriverier og alt mulig om denne filmen nettopp for å se den med absolutt null anelser eller forventninger-så hadde det vært fint om ikke dere satt en stopper for det. takk Det er litt spesielt å lese i denne tråden hvis du unngår alle skriverier.
Småkjekset Skrevet 10. juni 2008 #85 Skrevet 10. juni 2008 Bare i øyekroken! Jeg bælja! Får vel rette meg selv For sant skal være - tårene bare rant
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #86 Skrevet 12. juni 2008 Filmen var vel stort sett etter forventningene, men de kunne kuttet ut den bihistorien med Carries assistent. Synes rett og slett ikke hun passet inn i handlingen. Får rett og slett en mistanke om at hun var med rett og slett for å reklamere for den "rent a bag"-ordningen. Og tror dere ikke folk i salen gråt da hun fikk en veske i gave av Carrie også
Gjest Gjest Skrevet 12. juni 2008 #87 Skrevet 12. juni 2008 Filmen var vel stort sett etter forventningene, men de kunne kuttet ut den bihistorien med Carries assistent. Synes rett og slett ikke hun passet inn i handlingen. Får rett og slett en mistanke om at hun var med rett og slett for å reklamere for den "rent a bag"-ordningen. Og tror dere ikke folk i salen gråt da hun fikk en veske i gave av Carrie også Det var ikke meningen å skrive rett og slett tre ganger etter hverandre
LaKarma Skrevet 13. juni 2008 #88 Skrevet 13. juni 2008 Jeg lo - jeg gråt, filmen var FANTASTISK! Jeg må nok ha den på dvd når den kommer for å gjøre samlingen komplett (har hele boksen med sesong 1-6)
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2008 #89 Skrevet 13. juni 2008 Filmen var vel stort sett etter forventningene, men de kunne kuttet ut den bihistorien med Carries assistent. Synes rett og slett ikke hun passet inn i handlingen. Får rett og slett en mistanke om at hun var med rett og slett for å reklamere for den "rent a bag"-ordningen. Og tror dere ikke folk i salen gråt da hun fikk en veske i gave av Carrie også Enig med deg! Jeg skjønte aldri helt hva hun gjorde der. Merkelig å introdusere en ny person og så gi henne såpass mye tid i filmen som hun fikk. Alle de andre er jo gamle kjente, så det synes jeg ble helt rart. Hørte at de har fått press fra det amerikanske samfunnet, fordi det ikke er noen mørkhudede med. Så da måtte de vel gjøre det politisk korrekte! Og mens de andre er syltynne, var hun selvfølgelig svært frodig også
Småkjekset Skrevet 13. juni 2008 #90 Skrevet 13. juni 2008 På den måten kunne de jo helelr ikke få pes for at alle var size 0 heller. Men uansett.. .. jeg synes det var den mest per fekte filmen som kunne lages Skal se den igjen ut i uken *Gleder meg*
Gjest Ansjoni Skrevet 13. juni 2008 #91 Skrevet 13. juni 2008 Syns også hun var litt malplassert. Flott dame, det var ikke det, men det var ikke nødvendig for filmens handling for å si det slik, Ellers likte jeg filmen veldig godt, en liten tåre i øyekroken ble det også, - lo et par ganger også, selvsagt da ingen andre i salen gjorde det, men jeg klappet ikke da den var ferdig altså
MiniMjau Skrevet 14. juni 2008 #92 Skrevet 14. juni 2008 Topp topp topp film! Av og til lurte jeg på hva Carrie egentlig trenger en assistent til , og hvordan blir hun avlønnet? Carrie tjener vel ikke så mye penger, selv om det kan virke slik... Kanskje var det Vogue som leidde henne inn? Har Carrie administrert nettsiden sin selv tidligere? Hun som freaka helt ut da Mac'en hennes døde og aldri tok backup? :-)
Gjest Catwoman Skrevet 14. juni 2008 #93 Skrevet 14. juni 2008 Nå har jeg sett filmen - likte den godt. Men jeg elsker SATC så jeg hadde nok likt den uansett, for hadde det ikke vært for at det er de så hadde jeg nok syntes noe av handlingen ble litt sukkersøt og noe litt dumt.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #94 Skrevet 14. juni 2008 (endret) NB: Spoiler! Var det ingen andre enn meg som irriterte seg over at Miranda tok tilbake Steve? Skal man dømme etter gledeshulkene i salen under Brooklyn Bridge-scenen så var jeg kanskje alene om det Men ut fra både utroskapen, og hvordan det virket som forholdet var blitt ren rutine, så ble i hvert fall jeg sittende igjen med følelsen av at ikke på vilkår om de fortsatt er sammen om et år. Hadde faktisk likt bedre om typen til Samantha hadde kommet etter henne til New York, og at de hadde blitt sammen igjen. Innlegget redigert. Sjå reglane om spoiling! Glow (mod) Endret 14. juni 2008 av Glow
Gjest Bellatrix Skrevet 14. juni 2008 #95 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Var det ingen andre enn meg som irriterte seg over at Miranda tok tilbake Steve? Skal man dømme etter gledeshulkene i salen under Brooklyn Bridge-scenen så var jeg kanskje alene om det Men ut fra både utroskapen, og hvordan det virket som forholdet var blitt ren rutine, så ble i hvert fall jeg sittende igjen med følelsen av at ikke på vilkår om de fortsatt er sammen om et år. Hadde faktisk likt bedre om typen til Samantha hadde kommet etter henne til New York, og at de hadde blitt sammen igjen. Nå¨har jeg sett filmen, men for de som ikke har det er dette spoiling og sikkert ikke så hyggelig. Endret 14. juni 2008 av Glow
Gjest Naria Skrevet 14. juni 2008 #96 Skrevet 14. juni 2008 (endret) Var det ingen andre enn meg som irriterte seg over at Miranda tok tilbake Steve? Skal man dømme etter gledeshulkene i salen under Brooklyn Bridge-scenen så var jeg kanskje alene om det Jo, jeg ble litt irritert over det. Eller, det var vel mer det at jeg selv neppe kunne ha tilgitt noe slik, og var forbannet på Steve for at han kunne være så dum. Men jeg gråt som et barn under Brooklyn Bridge-scenen allikevel. Endret 14. juni 2008 av Glow
Fortunatus Skrevet 14. juni 2008 #97 Skrevet 14. juni 2008 Det var et fint gjensyn! Og jeg synes også det var flott at vi fikk sett en av jentene uten sminke! Da så hun bra sliten ut, og da kan folk vite at de holder seg så godt er sminke!
Gjest Naria Skrevet 14. juni 2008 #98 Skrevet 14. juni 2008 Det var et fint gjensyn! Og jeg synes også det var flott at vi fikk sett en av jentene uten sminke! Da så hun bra sliten ut, og da kan folk vite at de holder seg så godt er sminke! Hun var helt garantert sminket, selv om hun ikke så så fresh ut.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2008 #99 Skrevet 14. juni 2008 Hun var helt garantert sminket, selv om hun ikke så så fresh ut. Ja hun var nok sminket for å se usminket ut. Syntes det sendte litt signaler om at man er stygg som juling uten sminke jeg, men. Og det blir litt feil. Har dere forresten lagt merke til at hvis noen skal være "stygge" på film, så bruker de alltid noen som er pene og sminker dem stygge. De "ekte" stygge er tydeligvis ikke bra nok til å spille seg selv engang i Hollywoodverden. Men det har kanskje noe å gjøre med at de gradvis blir penere i filmen, i hvert fall hvis de er snille. Merkelig logikk
Gjest Ansjoni Skrevet 14. juni 2008 #100 Skrevet 14. juni 2008 Klarte ikke å helt se hvor de ekstra kiloene Samantha tilsynelatende skulle ha fått heller jeg da men...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå