Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #61 Skrevet 7. juni 2008 Jeg likte også filmen veldig godt! Eneste jeg hang meg litt opp i var den irriterende produktplasseringen. For eksempel da Carrie spurte jentene om å få låne deres telefon, og Samantha ga henne sin. Da zoomet de inn på denne, en telefon med tydelig mange funksjoner osv, og Carrie sa bare "Nei, denne skjønner jeg ikke" og så fikk hun en annen å ringe med. En ting er å vise varemerker gjennom filmen, men her lagde de faktisk en egen liten scene bare for å filme telefonen! Ikke bra. Hva er egentlig galt med å klappe på kino innimellom? Det viser jo bare at man har det moro. Det er faktisk en forestilling Jeg gjør det sjelden selv, men på denne filmen ble jeg revet med av alle andre og klappet i vei. Bare gøy!
Gjest Reka Skrevet 8. juni 2008 #62 Skrevet 8. juni 2008 Den var helt fantastisk! Elsket den! Og stemningen i kinosalen på fredag var herlig!! :juhu:
MarianneE Skrevet 8. juni 2008 #63 Skrevet 8. juni 2008 *Tørr ikke lese igjennom tråden* Skal se den idag!
Wonders Skrevet 8. juni 2008 #64 Skrevet 8. juni 2008 (endret) Har sett hver eneste episode nesten 100 ganger. Så den lørdag, den er god, litt mye uggen stemning, men ikke noe alarmerende. Gråt ikke, bare smilte og synes det var koselig. Lengden på den var fin, og musikken var kul. Likte ikke at alle mørkhudede i usa krevde en mørkhudet i serien, så de måtte skape en assistent, hun som spilltte var skikkelig dårlig! Humor er det massehvis av. Slutten var fin. Enkel og fin. Sam har skapt sin egen karriere i L.A. m Smith. Miranda lever familielivet i Brooklyn. Carrie har oxo kommet seg videre m BIG. Charlott og Harry har adobtert Lili. Likte historien med Smith og Sam, spes den gale naboen hennes. Det blir lissom 3 forskjellige historier vi følger. Veldig godt laget. Innlegget redigert. Sjå reglane om spoiling!!! Glow (mod) Endret 8. juni 2008 av Glow
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #65 Skrevet 8. juni 2008 wonders, hvis du skal spoile hva som skjer i filmen så SI IFRA !
Gjest Naria Skrevet 8. juni 2008 #67 Skrevet 8. juni 2008 Jeg var på premieren og elsket hvert sekund! Gråt og lo meg igjennom hele filmen. Etterpå hadde jeg ganske mixed feelings. Jeg var glad for at filmen ikke var en skuffelse og veldig trist fordi dette markerte slutten på SATC.
MarianneE Skrevet 8. juni 2008 #68 Skrevet 8. juni 2008 Jeg ELSKET den!!!!! Gråt masse, spes det med Brooklyn Brigde (håper jeg ikke spoiler nå...)
Gjest Stearinpikken Skrevet 8. juni 2008 #69 Skrevet 8. juni 2008 Det som wonders sa er jo ikke spoiling.. Det er jo det som har blitt fortalt i forkant av filmen.. Men den var dritfet :-D
Purple Basil Skrevet 8. juni 2008 #70 Skrevet 8. juni 2008 Loved it! Har savnet jentene, er litt trist at det er over. Men for en verdig avslutning
LekeHusmor Skrevet 8. juni 2008 Forfatter #71 Skrevet 8. juni 2008 ok..mente ikke hisse meg opp, beklager wonders, bare gleder meg sånn til å se filmen
MiniMjau Skrevet 9. juni 2008 #72 Skrevet 9. juni 2008 Fantastisk fin film, og jeg vil bare ha MER! Gråt og lo om hverandre! Hva skjer med Miranda og Steve, hva driver Samanta og smith med i Hollywood, samlivs-issues mellom Big og Carrie etc etc! Det må komme MINST 2 oppfølgere, eller en ny sesong av serien.
Gjest Naria Skrevet 9. juni 2008 #73 Skrevet 9. juni 2008 Fantastisk fin film, og jeg vil bare ha MER! Gråt og lo om hverandre! Hva skjer med Miranda og Steve, hva driver Samanta og smith med i Hollywood, samlivs-issues mellom Big og Carrie etc etc! Det må komme MINST 2 oppfølgere, eller en ny sesong av serien. Vel, disse tingene her fikk vi jo egentlig svar på i filmen. I hvertfall når det gjaldt Samantha og Smith. Jeg håper det ikke kommer en oppfølger. Da er jeg redd jeg kommer til å bli skuffet, det er best å gi seg på topp.
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. juni 2008 #74 Skrevet 9. juni 2008 Er enig med Naria! Det er utallige eksempler på de som tar helt av og det bare blir dårlig..
MarianneE Skrevet 9. juni 2008 #78 Skrevet 9. juni 2008 Ingen dør. Har hørt det der jeg og, men det var ikke noe dødsfall. Heldigvis...
Gjest Stearinpikken Skrevet 9. juni 2008 #79 Skrevet 9. juni 2008 De måtte visst lage falske scener for at ikke filmens historie skulle komme ut..
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2008 #80 Skrevet 9. juni 2008 Syntes filmen var morsom, etter forventningene. Skjønner ikke hvor folk gråter, men nå har jeg heller aldri grått på kino
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå