trulta_ Skrevet 3. juni 2008 #41 Skrevet 3. juni 2008 Da må jeg vente litt lengre enn dere, for her begynner den kl 21.00, men ikke mange dagene igjen nå :)
Gjest Reka Skrevet 3. juni 2008 #42 Skrevet 3. juni 2008 Ooh, fredag 20:40! På Klingenberg eller? Da skal vi på samme isåfall! JA!! Oj shit :-D
Meaty Skrevet 5. juni 2008 #43 Skrevet 5. juni 2008 :gråte: Jeg klarer ikke å vente! Men jeg mååå vente litt til...
mee mee Skrevet 5. juni 2008 #44 Skrevet 5. juni 2008 Jeg var på premieredagen i England.... sier bare et ord, fantastisk! Og i riktig sex og singelliv stil... Og ja, jeg gråt et par ganger om ikke mer....
Meaty Skrevet 5. juni 2008 #45 Skrevet 5. juni 2008 Jeg var på premieredagen i England.... sier bare et ord, fantastisk! Og i riktig sex og singelliv stil... Og ja, jeg gråt et par ganger om ikke mer.... :dåne: Åh! Det må ha vært topp ja! Premiere og greier! Masse kjendiser der eller? Men jeg skal se den i NY da, blir vel bra det også selv om dere alle da vil ha sett den før meg. Har bestemt meg for å vente selv om jeg har fryktelig lyst til å se nå på fredag. Men bare en uke igjen nå...
trulta_ Skrevet 5. juni 2008 #46 Skrevet 5. juni 2008 I morgen er dagen vi har ventet lenge på :juhu:
Gjest Shayla Skrevet 6. juni 2008 #47 Skrevet 6. juni 2008 Endelig bare 12,5 time igjen til SHOWTIME!!!!
Malou Skrevet 6. juni 2008 #48 Skrevet 6. juni 2008 Jeg skal kl. 18:30 (i København) i kveld. Gleder meg!
Malou Skrevet 6. juni 2008 #49 Skrevet 6. juni 2008 Jegvil og ha billetter! Gleder meg stort til jeg skal til NY på jentetur i desember, SATC-buss høres jo glimrende ut!! Noen som har tatt den? Nei jeg har ikke tatt selve bussturen, men hvis du har et kart er det veldig lett å dra til noen av stedene på egen hånd, f.eks ligger "leiligheten til Carrie" og Magnolia Bakery rett i nærheten av hverandre. Man føler seg rimelig turist allikevel, men i det minste blir det litt mer autentisk enn om man ankommer i en buss sammen med mange andre. Ikke at jeg dømmer noen som tar bussturen, kunne sikkert ha funnet på å gjøre det sammen med en venninnegjeng jeg også, men jeg liker best å utforske NYC på egen hånd.
Malou Skrevet 6. juni 2008 #51 Skrevet 6. juni 2008 Nå hva synes dere? Jeg likte den kjempe godt. Den var faktisk som jeg hadde forventet og jeg synes den var tro mot serien. Den var både morsom, trist og romantisk og det var veldig deilig å se alle igjen. Jeg blir definitivt nødt til å se den igjen når den kommer på DVD for jeg tror jeg gikk glipp av masse detaljer. Jeg hadde med meg mannen og han syntes også den var morsom. Tror aldri jeg har vært i en kinosal med så mange kvinner og så få menn før. Det var en opplevelse i seg selv. Folk begynte å klappe alllerede under reklamene før filmen gikk i gang.
birma Skrevet 6. juni 2008 #52 Skrevet 6. juni 2008 Just seen it. Likte den godt jeg. Underholdende og mange herlige kommentarer. Uttrykket ti Charlotte når hun *piiiiip* er jo ubetalelig. Ja, også hennes kommentar til en viss person mot slutten av filmen. Jeg må jo innrlmme det jeg da, at jeg ikke har skjønt det med klappinga når man er på kino ...
Gjest fragment Skrevet 6. juni 2008 #53 Skrevet 6. juni 2008 Jeg har sett litt på serien opp igjennom årene, men har aldri vært skikkelig fan. Likte imidlertid filmen veldig godt, og jeg har aldri sett så mange kjoler i en kinosal noen gang! En fin kveld
Gjest Stearinpikken Skrevet 7. juni 2008 #54 Skrevet 7. juni 2008 Jeg elsket filmen! Det var en perfekt slutt og filmen beholdt sex and the city-stilen Jeg så den ganske tidlig jeg da, var 18.30 og så var det jentefest på utested etterpå med champagne og cosmopolitans .. Det var tilogmed rød løper utenfor kinoen og mange hundre "carrier"
Dizzy Skrevet 7. juni 2008 #55 Skrevet 7. juni 2008 Er det noen som gidder å sende meg en PM og fortelle i grove trekk hva som skjer i filmen? Jeg får ikke sett filmen før den kommer på DVD, og vil gjerne høre litt om hva som skjer i filmen.
Wonders Skrevet 7. juni 2008 #56 Skrevet 7. juni 2008 Kan noen oxo gjøre det til meg, en skikkelig spoiler!!!!!!!! Jeg vet mange gråter etterpå, og jeg vil være forberet og høre om hele handlingen. Jeg har ansvaret for 10 V.I.P. -blod-fans inkl meg selv på en helaften i kveld, heeeeeeeeeeeeeeeeeelp.
Wonders Skrevet 7. juni 2008 #57 Skrevet 7. juni 2008 The View, tv programmet m woopi goldberg osv lo meg skakk! Når det blir spurt om noen av dem hadde sett sex and the city... Off the hook! http://www.youtube.com/watch?v=PyV8788SrtI...feature=related
Gjest Pupsilure Skrevet 7. juni 2008 #58 Skrevet 7. juni 2008 Jeg var på premieren i går. Vi gikk på rød løper, fikk "champagne" (les: mozell i plastikk-champagneglass ) av deilige, muskuløse menn i bar overkropp, og vi fikk goodiebags med blader, godteri, osv oppi. Selve filmen var kjempebra!! Den varte veldig lenge (2,5 time tror jeg....) Det var veldig godt å se jentene igjen. Superbra film!
trulta_ Skrevet 7. juni 2008 #59 Skrevet 7. juni 2008 Jeg syns også filmen var kjempebra. Jeg likte slutten, ofte blir jeg litt skuffet over slutten. Har heller aldri sett så mange kjolekledde jenter på kino før. Eneste ulempen var at det var ekstremt varmt i kinoen, holdt på å rinne vekk. Så syns den ble litt lang, men tror jeg syns det bare pga varmen.
Gjest Gjest Skrevet 7. juni 2008 #60 Skrevet 7. juni 2008 Et tips til dere som ikke får sett filmen før den kommer på DVD, men gjerne vil se bilder og få et overblikk over handlingen - kjøp boka som har utkommet i forbindelse med filmen! Den er på ca 200 sider, med masse bilder og kommentarer fra skuespillere/regissør/produsent/stylist etc. Jeg kjøpte min på Tanum i Paleet på Karl Johan i Oslo, og den kan bestilles fra Tanums nettbutikk på www.tanum.no.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå