Gå til innhold

Sex & Singelliv - the movie

Anbefalte innlegg

Skrevet

JEG GLEDER MEG! :hoppe:

jeg tror desverre ikke carrie og big ender opp happily ever after.. jeg tror egentlig alle jentene ender opp alene - men sammen!

noen som vet når premieren er? :klø:

Videoannonse
Annonse
Gjest skorpio
Skrevet

JEG GLEDER MEG! :hoppe:

jeg tror desverre ikke carrie og big ender opp happily ever after.. jeg tror egentlig alle jentene ender opp alene - men sammen!

noen som vet når premieren er? :klø:

Men er det ikke snakk om at Carrie og Big gifter seg a?? :klø:

Premieren i Oslo er 6. juni! Jeg skal, jeg skal, jeg skal! :-D

Skrevet

jo men jeg fikk litt inntrykket av traileren (som jeg postet link til) at noe skjærer seg i forhold til bryllupet? humm hummmm .. gleder meg gjør jeg hvertfall! :jepp:

Gjest skorpio
Skrevet
Men er det ikke snakk om at Carrie og Big gifter seg a?? :klø:

Okei, jeg trekker tilbake det etter å ha sett traileren.. Men jeg håper Samantha ender opp med Smith, han er jo bare verdens snilleste!

Skrevet
Okei, jeg trekker tilbake det etter å ha sett traileren.. Men jeg håper Samantha ender opp med Smith, han er jo bare verdens snilleste!

OG verdens deiligste.. :sjarmor:

hehe.

ser ut som miranda og steve får litt problemer også-det er trist syns jeg.. jeg liker steve så godt!

Gjest skorpio
Skrevet (endret)
OG verdens deiligste.. :sjarmor:

hehe.

ser ut som miranda og steve får litt problemer også-det er trist syns jeg.. jeg liker steve så godt!

Han er ikke mye stygg han nei! :plystre:

Ja, Steve er skjønn. Virker som han er utro ja, ganske ulikt han egentlig..? Haha, høres ut som jeg kjenner'n vett!

Endret av skorpio
Skrevet

Gleder meg helt vilt!!! Den har jo fått gode anmeldelser av de som har forhåndssett den i USA, blant annet Oprah :gjeiper:

Har vært masse snakk om at filmen inneholder drømmesekvenser - så er ikke sikkert noe av det vi ser i traileren er sant :overrasket:

Hun som spiller Miranda sa i et intervju at noen kom til å dø.. Og har derfor blitt spekulert en del om at dette er Big - siden man ser Carrie helt knust i brudekjole.

Men produsentene på sin side sier ingen dør og at filmen er en "gla'film"!

Blir uansett spennende :)

Skrevet

wow! de ryktene har ikke jeg hørt før nå! så spennende altså..

når det gjelder steve, så tror jeg kanskje det kan være noe som har skjedd tidligere liksom? før brady og alt såånn.. og så får miranda vite det først nå.. for jeg klarer virkelig ikke tro at steve går hen og er utro nå som de har fått alt på plass - huset, lille brady og forholdet sitt! :love:

jeg kommer til å gråte uansett når filmen slutter, for da er det liksom HELT over.. ingenting mer sex og singelliv :trist:

Gjest skorpio
Skrevet
wow! de ryktene har ikke jeg hørt før nå! så spennende altså..

når det gjelder steve, så tror jeg kanskje det kan være noe som har skjedd tidligere liksom? før brady og alt såånn.. og så får miranda vite det først nå.. for jeg klarer virkelig ikke tro at steve går hen og er utro nå som de har fått alt på plass - huset, lille brady og forholdet sitt! :love:

jeg kommer til å gråte uansett når filmen slutter, for da er det liksom HELT over.. ingenting mer sex og singelliv :trist:

Da får vi bare sitte og vente på 2-ern! :lol:

Skrevet

Jeg gleder meg til denne filmen :)

Har den norgespremiere 06.06? Håper den blir vist her også da...

Skrevet

ja jeg tror den har premiere da..

men den hadde jo premiere i london i dag! så teit at det tar så lang tid før den kommer hit.. og så kommer den rett før den siste store eksamen min :sur:

nysjerrigheten min har lyst å laste den ned fra nettet-hehe..

Skrevet

ja.. jeg også.. hvertfall etter at jeg leste i dag at mange store aviser o.l har gitt filmen dårlige kritikker og sagt at den aldri burde ha blitt lagd!!

men igrunnen var vel kanskje sex og singelliv ikke en slik serie som Sopranos og The Wire, som kritikerne elsket.. det er vel helst etter serien var ferdig og man så hvor "stor" den egentlig var at kritikerene har begynt å se på den som et "stort" show!

Skrevet

Ååå, jeg gleder meg bare så masse til å se denne filmen! Men jeg har litt av et dilemma, som noen nevnte så har den jo premiere her i landet den 6. juni. Men jeg skal til New York 12. juni, så jeg lurer fælt på om jeg skal vente sånn at jeg kan se den der borte....i den "rette" byen :)

Jeg skal ikke laste den ned i hvert fall, det blir uaktuelt med en så stor film. Det ser ikke ut til at den ligger ute på nettet heller, i hvert fall mange falske torrenter ute og går ser jeg.

Jeg har hørt at den har fått mange gode kritikker, men jeg prøver å ikke lese så veldig mye om den. Jeg har sett traileren, men bare en gang og det er en god stund siden. Dette blir så spennende, lurer fælt på hva jentene har bedrevet i alle disse årene! :fnise:

Skrevet

Jeg tror det blir mye snakk om sex og menn.

Gjest skorpio
Skrevet
Jeg tror det blir mye snakk om sex og menn.

Ya think? hehe :gjeiper:

Gjest Catwoman
Skrevet

Hvorfor har den premiere i flere andre land før den har premiere i usa? :klø:

Gleder meg til filmen - tror den kan bli litt vel sukkersøt hvis det ender med at alle er superhappy. Og på en måte litt synd hvis Carrie gifter seg med Mr. Big - det ødelegger liksom noe av mystikken rundt ham.

Men at et gjensyn med jentene er velkomment uansett hvordan filmen vil vise seg å være :-D

Skrevet

under 3 uker igjen til premieren, gleder meg :popcorn:

Jeg så hele serien i påska, så har den friskt i minne til filmen kommer!

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg gleder meg helt sykt!

Har hele serien på dvd, og har lovet meg selv at om jeg noen sinne kommer til Nev York skal jeg besøke en del av stedene der serien ble filmet. OG kjøpe et par Bhlanik sko!!!! :) (eller hvordne det skrives)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...