Gjest tjeja28 Skrevet 11. mai 2008 #1 Skrevet 11. mai 2008 jeg hadde i natt en sexdrøm om sturla berg-johansen går bare å "drømmer" videre om ham i hele dag... hva skal jeg gjøre??
Gjest Pest Skrevet 11. mai 2008 #2 Skrevet 11. mai 2008 Jo, det er helt klart at du har tre alternativ: 1 Onanere. 2 Sende ham dirtye tekstmeldinger eller eposter der du forteller ham om drømmen. 3. Fortelle om hele drømmen i detalj her på forumet.
Gjest tjeja28 Skrevet 11. mai 2008 #3 Skrevet 11. mai 2008 1: har prøvd men funker ikke, er jo noe som mangler (ham) 2: nei... tror ikke det er så lurt han får ettersigende svært mange meldinger fra gale fans og han avviser alle høflig men bestemt.... 3: joda nå skal dere høre... hehe, vel jeg var visst på tuppa etterham i drømmen og vi var i samme lokale som mange andre. og jeg gikk rundt og svermet for ham. så gikk jeg bort ti ham der han satt og satte meg på fanget hans og han begynte massere brystene mine og jeg kjente han ble hard.... veldig deilig drøm men drømmer er alltid vanskelig å beskrive..
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Det var da også noen å fantasere om. En exnarkoman og alkoholiker som attpåtil har vært i fengsel og måtte stroppes fast når han gikk amock på et fly for noen år siden og trakasserte medpassasjerer og cabinbetjeningen...
Teriyaki Skrevet 12. mai 2008 #6 Skrevet 12. mai 2008 Det var da også noen å fantasere om. En exnarkoman og alkoholiker som attpåtil har vært i fengsel og måtte stroppes fast når han gikk amock på et fly for noen år siden og trakasserte medpassasjerer og cabinbetjeningen... Hva var vitsen med det da? La henne fantasere om hvem hun vil.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå