Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kjæresten min er på danskebåten med en kamerat. Han blir borte i ei uke og jeg er selvfølgelig bekymret. Jeg vil så gjerne stole på ham, men klarer det ikke. Jeg har ikke kjent ham så lenge, så om han lyver, klarer ikke jeg se det ennå. Hvordan kan jeg vite at han ikke har et one night stand? Er det noen spesielle tegn jeg skal se etter når jeg skal spørre ham om det? Jeg leste en gang i en bok politiet bruker når de studerer, men kan ikke helt huske hvilke tegn man skulle se etter for å se om noen lyver. Jeg vet det ikke finnes noen fasit svar, men trenger noen tips bare.

Endret av Voyage
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest-M-
Skrevet

Dette er jo direkte usunt. Har du problemer med å stole på folk generelt, eller er det bare nå du har slike tanker?

Å finne litteratur for å lese seg opp på tegn om folk lyver eller ikke, er virkelig helt på kanten i min bok.

Når man er i et forhold, har man egentlig ikke så mye annet valg enn å stole på den man er sammen med, til det motsatte er bevist.

Hvis den ene parten blir veldig mistenksom, graver og spør, og skal ha full kontroll, kommer den andre part fort til å gå lei.

Ingen orker vel å leve med konstant mistanke om seg selv, så fort man er ute på noe alene.

Skrevet

På danskebåten er det veeeeeeldig mange som er drita fulle.

Er ikke så uvanlig å gjøre dumme ting innimellom heller, og særlig ikke når man er full.

Min kjære klarte å legge igjen alle nøklene sine i en jakke han hang fra seg på et julebord, jakken og nøklene er nå borte. Jeg tror nok ikke at de ble borte fordi han var på rom med en dame, men rett og slett fordi han tenkte litt kort.

Jeg synes ikke du skal sitte og bekymre deg for dette, og hvertfall ikke beskylde han for utroskap fordi han har gjort noe dumt. Du må nok bare stole på han til det motsatte er bevist, om du ikke gjør det er jeg redd du kan skremme han bort.

Du kan jo ikke kontrollere hva han gjør når han er borte.

Hva med istedet for å beskylde han for utroskap så kan du sende litt søte meldinger, kanskje litt hotte meldinger. Få han til å lengte tilbake til deg. Men ikke overdriv.

Uansett, enden på visa mi er at du kan nok ikke gjøre annet enn å velge å stole på han om du vil at forholdet skal fortsette.

Sender over en klem. :klemmer:

Skrevet

Huff ja du har nok rett.. Det var akkurat et slikt svar jeg var ute etter så jeg fikk tenke i andre retninger. Han har fortalt at han har vært utro mot en annen kjæreste han hadde, men jeg får velge og stole på ham.

Jeg synes du hadde et glimrende svar og sier tusen takk!

Skrevet
Huff ja du har nok rett.. Det var akkurat et slikt svar jeg var ute etter så jeg fikk tenke i andre retninger. Han har fortalt at han har vært utro mot en annen kjæreste han hadde, men jeg får velge og stole på ham.

Jeg synes du hadde et glimrende svar og sier tusen takk!

Det at han er i stand til å være utro med damene sine, er ikke akkurat et positivt tegn!

Skrevet
Det at han er i stand til å være utro med damene sine, er ikke akkurat et positivt tegn!

Tror ikke det hjelper TS så mye å tenke slik.

Er man sammen og prøver å ha et forhold så må man jo pent stole på hverandre.

Han kan jo ikke være hjemme med henne hele tiden fordi han var utro i et tidligere forhold.

I min mørke fortid var jeg utro mot en tidligere kjæreste. Jeg gjorde det slutt dagen etterpå og sa ingenting om min dårlige moral rett og slett for å ikke såre han unødvendig. Nå er jeg i et langvarig forhold, samboer til og med, det ville ikke falt meg inn å være utro, så man kan endre seg, om noen lar en endre seg.

Koselig at det tidligere innlegget hjalp deg litt TS.

Hjelper jo lite å tenke negative tanker nå, det er jo ikke uhørt at den tillitten man viser en person ved å stole på han gjør at han ønsker å bevise at han er verdt den tilliten.

Skrevet
Tror ikke det hjelper TS så mye å tenke slik.

Er man sammen og prøver å ha et forhold så må man jo pent stole på hverandre.

Han kan jo ikke være hjemme med henne hele tiden fordi han var utro i et tidligere forhold.

I min mørke fortid var jeg utro mot en tidligere kjæreste. Jeg gjorde det slutt dagen etterpå og sa ingenting om min dårlige moral rett og slett for å ikke såre han unødvendig. Nå er jeg i et langvarig forhold, samboer til og med, det ville ikke falt meg inn å være utro, så man kan endre seg, om noen lar en endre seg.

Koselig at det tidligere innlegget hjalp deg litt TS.

Hjelper jo lite å tenke negative tanker nå, det er jo ikke uhørt at den tillitten man viser en person ved å stole på han gjør at han ønsker å bevise at han er verdt den tilliten.

Nei det er sant! Er grusomt med sånne tanker. Man skal ikke være totalt naiv men heller ikke mistenke noen uten grunn! Da ødelegger man bare forholdet.

Gjest Gjest
Skrevet

Om han er utro? Vel i mangel av klarsynte evner eller egnet krystallkule kan jeg si at det spørsmålet må forbli ubesvart!

Men at denne kisen er fullstendig blottet for hjerneceller kan jeg stadfeste uten noen som helst reservasjoner. Å gå fra en lommebok med 8000 kr taler vel sitt eget språk!

Han nynnet vel hele veien til doen på "drita full før Drøbaksundet...tralalalala".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...