Gå til innhold

Bursdsagsgave til min samboer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vært sammen i 4 år.Og jeg elsker han over alt på jord.Vil gi han noe veldig spesielt.Kanksje en veldig fin,dyr klokke.Smykke har han,armbånd kan han ikke bruke.Ring...?

Noen forslag?Han blir 28....

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Stian_*
Skrevet

Klokker er alltid fint og er jo noe han kan bruke lenge. Smykker og ringer er kanskje litt vanskeligere, her må du vel være sikker på at han faktisk kommer til å bruke det. Ellers har jeg et litt annet tips. Jeg begynte nylig å bruke en sånn gammeldags høvel etter at jeg ble anbefalt det av en kamerat. Nå har jeg blitt helt hekta og har alt 5 høvler i "samlinga". Barberingen er blitt en fryd etter at jeg har skaffa meg barberkost, skikkelig krem, osv. Så kanskje dette også hadde vært noe? Kjøpte på en side som heter barbershop.no De har noen utrolig stilige høvler og koster der, så kunne i alle fall om ikke annet funke som ekstragave :)

Skrevet

Hm. Klokke er fint og varer forhåpentligvis evig. Ellers så kan du kjøpe sånn plate i sølv og gravere inn datoen dere ble sammen og kjøpe et kjede til den? En weekend tur til en by han drømmer om å reise til... :)

Du kan jo event. lage en bunke med kort hvor det står tng du skal gjøre for ham,så kan han bruke de som han vil,men bare 1 gang! og supplere med noe annet selvsagt...

Kjøpe et glass og få det malt med noe personlig, det er en liten butikk på arkaden i oslo som gjør dette i hvertfall...

klær er jo alltid greit, hehe...

Eller ring og spørr kameratene hans om han har nevnt noe han kunne tenke seg å gjøre eller tenke seg at du gjorde :)

Det var noen tips,se om jeg kommer på mer etter noen timers søvn :sjenert:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg vet ikke hvor mye du vil bruke på gaven, men hva med speilreflekskamera? Tror du kan finne gode kameraer til en OK pris (iallfall sammenliknet med prisene for et par år siden).

Min samboer blir alltid veldig glad når han får opplevelser i gave. Det kan være reise (her er det jo masse å velge mellom: Danskebåttur, romantisk langweekend, togbillett/bussbillett til et sted dere kan telte), billetter til show eller konsert og så videre. Da blir det noe hyggelig dere kan gjøre sammen også! :)

Gjest ¤bella¤
Skrevet

Til burdagen i fjord fikk min samboer en flott, utrolig kul klokke som han nå bruker hver dag. Tror den kostet rundt 2500.

I år får han seg ny pulsklokke. Rett og slett fordi han ønsker seg det, og fordi han har litt så flink med treningen. Den koster 2990.

Ringer og smykker er uaktuelt å kjøpe til han, fordi jeg vet at han ikke kommer til å bruke det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...