Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noe som har prøvd Anti-Blemish Solutions-serien fra Clinique? Hvilken hudtype har dere som har prøvd den?

Ser at den er så bilig på strawberrynet og lurer på om jeg vil teste den:)

Har kombinasjonshud med normale kinn om sommeren og noen få kviser.

Er på desperat jakt siden jeg får mer og mer oljete hud med dermalogica.

Skrevet (endret)
Noe som har prøvd Anti-Blemish Solutions-serien fra Clinique? Hvilken hudtype har dere som har prøvd den?

Ser at den er så bilig på strawberrynet og lurer på om jeg vil teste den:)

Har kombinasjonshud med normale kinn om sommeren og noen få kviser.

Er på desperat jakt siden jeg får mer og mer oljete hud med dermalogica.

Hei:)

Jeg prøvde denne serien når den kom... Ble anbefalt denne i parfymeri, og dama lova gull og grønne skoger.

Har fet hud, en og annen kvise samt litt sensitiv hud i perioder.

Skummet i den serien er en vits, i mine øyne. Følte ikke at den gjorde rent. (Noe som visstnok stemte. Igf. koselig dame på Clinique i Gbg, påsto hun at en måtte bruke f.eks. første trinn i 3 trinsserien i tillegg for å få det ordentlig rent.)

Tonicen var også ubrukelig, følte heller ikke her at det skjedde noe, i mangel på bedre ord. (Tonic'en i 3 trinsserien er mye bedre, i allefall på min hud.) Ble også fryktelig blank etter kort stund. (Selv om jeg brukte den Clearing moisturizer'n til slutt som er oljefri.) I tilegg reagerte huden min på den kremen. Fikk utslett, samt at den sved når jeg smørte inn ansiktet.

Hva bruker du av Dermalogicaprodukter da? Siden du sier du blir mer blank? (Jeg har nemlig akkurat kjøpt Dermalogicaprodukter...)

Endret av laperla
Skrevet

Nå bruker jeg Dermalogicas spesial cleansing gel, tonerspray og skin smoothing cream..:)

Gjest Huldali
Skrevet

Er det den som skal hjelpe mot rødhet? Hvis det er den så anbefaler jeg den ikke.

Kjøpte kremen og den var utrolig fet. Dama i butikken sa at den skulle være lett og trekke godt inn i huden og passe for alle hudtyper. Den trakk ikke inn i huden i det hele tatt, ble liggende som et lag utenpå. Nei, det var et skikkelig bomkjøp.

Skrevet
Er det den som skal hjelpe mot rødhet? Hvis det er den så anbefaler jeg den ikke.

Kjøpte kremen og den var utrolig fet. Dama i butikken sa at den skulle være lett og trekke godt inn i huden og passe for alle hudtyper. Den trakk ikke inn i huden i det hele tatt, ble liggende som et lag utenpå. Nei, det var et skikkelig bomkjøp.

Den serien du sikter til heter vel Redness solution?

Skrevet

Nei jeg mener denne:)

Jeg er nemlig så utrolig lei av at kombinasjonshuden min som alltid gir meg 5 kviser konstant. Når den ene er borte, spretter en ny opp!

Noen som har forslag til hva som hjelper? Har ikke råd til å teste ut flere hudpleiemerker og har vært til hudpleie to ganger, men det de anbefaler hjelper ikke!

Har prøvd alt føles det ut som..

Skrevet
Nei jeg mener denne:)

Jeg er nemlig så utrolig lei av at kombinasjonshuden min som alltid gir meg 5 kviser konstant. Når den ene er borte, spretter en ny opp!

Noen som har forslag til hva som hjelper? Har ikke råd til å teste ut flere hudpleiemerker og har vært til hudpleie to ganger, men det de anbefaler hjelper ikke!

Har prøvd alt føles det ut som..

Ja, det er den serien jeg har prøvd. Som sagt, ble jeg skuffa så det holdt.

Klart nå er huden min blank, men har jo en og anne kvise også som jeg gjerne skulle blitt kvitt. Serien hjalp ikke mot kvisene heller.

Derimot hjalp en kur Tetrasal samt Skinoeren og Differin fra hudlege.

Uff, har hatt dårlige erfaringer med det hudpleiere har anbefalt også. Skulle ønske jeg hadde noe tips som virkelig kunne vært til hjelp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...