Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ønsker meg så veldig et kjæledyr, men har ikke mulighet til å ha utekatt eller hund slik jeg bor nå.

Har vurdert ulike typer rasekatt og har nå bestemt meg for å skaffe meg en liten burmeser.

Er det noen av dere som har erfaring med burmesere? Positive og negative sider ved rasen? Tips?

Takknemlig om noen kan svare meg! :)

Gjest Gjest_Ingunn_*
Skrevet

Hei,

jeg vet ikke så mye om denne rasen men jeg vet at de prater masse!

Nova Flare her på KG har lang erfaring om denne rasen vet jeg :)

Håper hun kan svare deg.

Gjest Gjest_Camilla_*
Skrevet

Hei!

Jeg har hatt burmeser som innekatt hele livet (snart 27år), og kan ikke se for meg livet uten! De snakker en del med deg, og trives best hvis de er to (jeg jobber fulltid, og kattene er da alene hjemme). De er utrolig kosete, og ligger gjerne under dyna! De er eksperter til å åpne dører, da de skal ha full oversikt over hele leiligheten (har til nå ikke forsøkt seg på utgangsdøra...). De vil gjerne være med deg overalt, er glad i og tålmodige med selv små barn, går fint sammen med hund, dersom du skulle skulle skaffe deg det en dag. Aktive katter som kan gjøre ugang, men det kommer selvfølgelig an på oppdragelsen:-) Vanskelig å være streng med en liten burmserkattunge, men du har igjen for det i lengden!

Lykke til! Du blir garantert fornøyd med burmeseren din!

Camilla

Skrevet

Tusen takk for svar! Jeg har nå avtalt med oppdretter og får sannsynligvis en liten burmeserjente til høsten :) Det høres utrolig koselig ut. Moro at de er så aktive og pratsomme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...