Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer en runde med hårfjerner på stortærne. synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det enkleste er å nappe med pinsett..

Det tar også ei stund før det kommer noe tilbake..

Lykke til

Gjest Minnie Emmerdale
Skrevet

Har kvinner hår på tærne? Eller er Ivanka en Hobbitt?

Minnie

Skrevet

uhu. nei, jeg er altfor følsom på føttene. orker ikke nappe. høres vondt ut.

og som feminist nekter jeg av prinsipielle årsaker å 'lide for skjønnheten'.

Skrevet
Har kvinner hår på tærne? Eller er Ivanka en Hobbitt?

Minnie

tja, så veldig hårete er de ikke. noen blonde dun. men de ser ut til å vokse bra sakte, så hvis jeg utsetter dem for en runde veet holder det sikkert i fem år...

mener å huske at jeg funderte om jeg skulle gjøre dette i fjor og.

Skrevet

Jeg har også hår på storetærene, så du er ikke alene om å være en hobbitt, Ivanka...

Jeg barberer dem vekk, samtidig med at jeg tar leggene, og det funker fint...

Piglet

Gjest vampie
Skrevet

jeg har også noen ekle lange hvite hår på tærne ;( barberer dem! fingrene også!

Skrevet

Barber dem rett av!

En lett skrapings over tærne (husk å bøye dem, ellers skjærer du deg) og vips! Borte.

Jeg er ingen hobbitt - tror jeg - og jeg har hår på tærne. Litt dyrisk da... grrr....

Skrevet

Jeg har fjernet hår på stortærne hos flere kunder med voks. Mange har hår der, noen lyse dun, andre har lange, stive, mørke hår.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har også noen hvite hår på tærne, men nå unngår jeg å gå i barlesten så lenge jeg kan, så uansett er det ingen som ser det.. :lol: , men jeghar samme problemet på fingrene.

Hårene er helt hvite, så til vanlig ser man de ikke, men ved riktig sollys, syns de veldig godt..

Er livredd for at om jeg barberer de eller fjerner de, så kommer det enda verre ut igjen..

Stemmer det?

Skrevet

Ja, det er jo som annet hår det, begynner man først å barbere er man solgt...*titter mistrøstig ned på sort tåpels som en gang var lys og dunete*

Skrevet

Hvis det bare dreier seg om blonde dun som nesten kun ses med lupe hadde jeg latt dem sitte der jeg... "Usynelig" hår behøver ikke fjernes. Jeg har også noen lyse tynne hår på armer og hender, men jeg kunne ikke finne på å fjerne dem. Men andre steder derimot...

Jennifer

Skrevet

Jeg har noen hår på stortærne, de synes ikke så godt, men jeg synes det er litt uggabugga likevel.. (Særlig når man er brunette)

Det er veldig enkelt å fjerne disse hårene med voks eller epilator, jeg gjør dette raskt når jeg likevel skal fjerne hår på legger etc.

(Eller ryggen, for den saks skyld) :hoho: Man er ikke hobbitt for ingenting! :sjarmor:

Vel, tærne blir i hvertfall veldig fine etterpå, og det holder seg slik i flere uker! Da er det bare å lakkere neglene og ta på seg et par lekre sommersko - og vifte stolt med tærne til alle du ser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...