Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest gjest_22
Skrevet

Jeg testet positiv på EL 3.mai, siden dette har jeg og samboer prøvd annen hverdag. :sengekos:

De siste dagene har jeg merket økt utflod (EL lignende, igår var den litt brun spottet) har ofte mensmurringer, stikkinger i nedre venstre side, følsome bryster (men det pleier jeg uansett å ha) og kvalme ofte særlig på kvelden og om morgenen.

Jeg har fast syklus på 28 dager, så at eggløsningen er mellom 4-5 mai (da jeg hadde mens 21 april) stemmer veldig bra :)

Vet graviditets testen er for tidlig å ta, nå bare 6-7 dager etter, så jeg tok i stede en eggløsningstest. Til min overraskelse var denne svak positiv :lete: Hva betyr det? er jeg fortsatt i min fruktbarhets fase? det er jo 8 dager siden jeg hadde positiv test, har aldri hatt eggløsning så lenge før?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen har eggløsning så lenge.. det kan forekomme at LH stiger (kroppen gjør seg klar til å slippe et egg). Dersom det alikevel ikke klarer å slippe et egg kan kroppen prøve på ny, dvs en ny LH stigning som slår ut i urinen.. MEN, min gyn sa at det var sjelden at eggløsningstesten slo ut - uten at det slippes et egg..

Men jeg mener jeg har lest her inne at eggløsningstesten "kan" slå ut ved graviditet.. Ta en test du :) kanskje det er en liten spire ;)

Gjest Gjest_22
Skrevet

Takk for svar :jepp:

Jeg hadde allerede kjøpt inn graviditetst, har tatt flere stykker nå og alle har vært positive. Noen har vært ganske svake, men de er også tatt utover dagen/kvelden. :sjenert:

Kanskje jeg kan være gravid :rødme: *håper :rødme: *

Skrevet
Takk for svar :jepp:

Jeg hadde allerede kjøpt inn graviditetst, har tatt flere stykker nå og alle har vært positive. Noen har vært ganske svake, men de er også tatt utover dagen/kvelden. :sjenert:

Kanskje jeg kan være gravid :rødme: *håper :rødme: *

kanskje ??? Kjære deg!!! Du har en liten spire i magen!!!!! :danser: En positiv test er en positiv test!!! Gratulerer så masse :klem:

Gjest Gjest_22
Skrevet

Takk :rødme:

Er bare litt redd for å tro det enda, siden det fremdeles er 4 dager til IKM, og testene var svake. har vel tatt 7-8 tester nå fra igår til idag, alle svak positive men det er 2 rosa streker der, så håpe er der! Teste igjen på dagen for IKM for å være sikker på at det ikke kan være en kjemisk graviditet :sjenert:

Er så redd for å bli skuffet :sukk:

Skrevet

hcg verdiene har ikke rukket å bli så høye enda siden det er så tidlig enda.. regner nok med at du får bedre utslag hvis du tester på ikm.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...