Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har tips i forhold til et godt peelingprodukt til ansiktet? Gjerne noe som kan bestilles fra SN.

Etter å ha brukt produkter som "Gentle Cream Exfoliant" fra Dermalogica og "Peel and Reveal" fra Elizabeth Arden har jeg nå lyst på et "ekte" peelingprodukt i påvente av sommeren.

Tidligere har jeg med hell brukt "Gentle Exfoliating Refiner" fra Clarins, men det kan jo være at noen av dere har tips om et produkt som fungerer enda bedre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det aller beste av det jeg har prøvd er Anti blackhead av Biore. Den uttørker ikke på huden min, lukter fantastisk og den blir varm når du tar den på vått ansikt.

Elsker den!

Gjest Lacuna
Skrevet

Peter Thomas Roth AHA/BHA Face&Body Polish er veldig fin. Den inneholder små korn, og i tillegg fruktsyrer, og er uparfymert. Jeg har sensitiv hud, men denne peeler fint uten å irritere. I tillegg er den ganske billig; under 200 kroner for en stor flaske på 250 ml. :)

Gjest Sprilla
Skrevet
Peter Thomas Roth AHA/BHA Face&Body Polish er veldig fin. Den inneholder små korn, og i tillegg fruktsyrer, og er uparfymert. Jeg har sensitiv hud, men denne peeler fint uten å irritere. I tillegg er den ganske billig; under 200 kroner for en stor flaske på 250 ml. :)

Peter Thomas Roth er for meg et ukjent merke. Det så ut som en interessant produktserie. Er det andre produkter i denne serien som også er bra?

(Det er ikke meningen å kuppe tråden trådstarter, jeg ble bare så nysgjerrig :sjenert: )

Gjest Lacuna
Skrevet
Peter Thomas Roth er for meg et ukjent merke. Det så ut som en interessant produktserie. Er det andre produkter i denne serien som også er bra?

(Det er ikke meningen å kuppe tråden trådstarter, jeg ble bare så nysgjerrig :sjenert: )

Personlig kjenner jeg ikke andre produkter derfra, men det er en veldig kjent og respektert serie i USA. Du kan registrere deg hos www.makeupalley.com, så får du tilgang til en enorm database hvor brukere skriver inn anmeldelser av alle slags kosmetikkprodukter. :)

Skrevet

Da var denne bestilt. Takk for gode tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...