RockerGirl Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Typen min har vært litt "morsom" og useriøs i det siste, og jeg har lyst til å utsette han for en liten hevn. Ikke noe som er direkte ondskapsfullt og slemt for å såre han, men rett og slett for å ha det litt gøy selv også. Drite han ut litt foran vennene våre Men jeg kommer ikke på noe å gjøre Så jeg trenger litt hjelp. Bare pøs på med alt dere finner på! Uansett hva det er, kan jo hende jeg/noen finner på noe annet ut i fra hva andre skriver
Gjest 6A0AC# Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Bestill informasjonsbrosjyrer om gonore, etc i hans navn.
Maneo Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Be ham med på nakenbading, for så å stikke av med klærne hans.
Jigva Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Få en venn av deg til å ringe til han og gratuler han med den lille som er på vei.. Få venninnen eller vennen din til å spørre flere spørsmål som "gleder du deg?" "Håper du på jente eller gutt?" "Har du tenkt på noen navn enda?"
Maneo Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Få en venn av deg til å ringe til han og gratuler han med den lille som er på vei.. Få venninnen eller vennen din til å spørre flere spørsmål som "gleder du deg?" "Håper du på jente eller gutt?" "Har du tenkt på noen navn enda?" Den var genial!
Gjest Gjest-M- Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Sett inn en annonse på finn.no eller liknende hvor han gir bort billletter til Springsteen-konsert mot annonsens kostnad.(med hans tlfnr, selvfølgelig) Telefonen hans kommer garantert ikke til å være stille den dagen.
Maneo Skrevet 11. mai 2008 #9 Skrevet 11. mai 2008 Sett inn en annonse på finn.no eller liknende hvor han gir bort billletter til Springsteen-konsert mot annonsens kostnad.(med hans tlfnr, selvfølgelig) Telefonen hans kommer garantert ikke til å være stille den dagen. Eller at han selger bilen (e.l.) til en latterlig pris.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå