Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Typen min har vært litt "morsom" og useriøs i det siste, og jeg har lyst til å utsette han for en liten hevn. Ikke noe som er direkte ondskapsfullt og slemt for å såre han, men rett og slett for å ha det litt gøy selv også.

Drite han ut litt foran vennene våre :)

Men jeg kommer ikke på noe å gjøre :filer:

Så jeg trenger litt hjelp.

Bare pøs på med alt dere finner på! Uansett hva det er, kan jo hende jeg/noen finner på noe annet ut i fra hva andre skriver :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Riv av han alle klærne på karl johan.. :jepp:

Skrevet

Legg kløpulver i alle boxerne hans :hoho:

Gjest 6A0AC#
Skrevet

Bestill informasjonsbrosjyrer om gonore, etc i hans navn.

Skrevet

Be ham med på nakenbading, for så å stikke av med klærne hans.

Skrevet

Få en venn av deg til å ringe til han og gratuler han med den lille som er på vei.. Få venninnen eller vennen din til å spørre flere spørsmål som "gleder du deg?" "Håper du på jente eller gutt?" "Har du tenkt på noen navn enda?"

:fnise:

Skrevet
Få en venn av deg til å ringe til han og gratuler han med den lille som er på vei.. Få venninnen eller vennen din til å spørre flere spørsmål som "gleder du deg?" "Håper du på jente eller gutt?" "Har du tenkt på noen navn enda?"

:fnise:

:hoho:

Den var genial!

Gjest Gjest-M-
Skrevet

Sett inn en annonse på finn.no eller liknende hvor han gir bort billletter til Springsteen-konsert mot annonsens kostnad.(med hans tlfnr, selvfølgelig)

Telefonen hans kommer garantert ikke til å være stille den dagen.

Skrevet
Sett inn en annonse på finn.no eller liknende hvor han gir bort billletter til Springsteen-konsert mot annonsens kostnad.(med hans tlfnr, selvfølgelig)

Telefonen hans kommer garantert ikke til å være stille den dagen.

Eller at han selger bilen (e.l.) til en latterlig pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...