Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Er det for stor aldersforskjell når kvinnen er 35 og mannen 51, hva syns folk her? Det fungerer veldig fint og jeg tenker aldri på det men alltid interessant å høre hva andre mener!

:love:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må jo ha tenkt over det når du poster ett sånt inlegg her..

Skrevet
Er det for stor aldersforskjell når kvinnen er 35 og mannen 51, hva syns folk her? Det fungerer veldig fint og jeg tenker aldri på det men alltid interessant å høre hva andre mener!

:love:

Når han er 80 er du 64. Vil det bli et problem for deg?

Gjest Gjest
Skrevet
Når han er 80 er du 64. Vil det bli et problem for deg?

Bør man unngå et forhold pga noe som kanskje kan bli et problem om 29 år? Det synes i hvert fall ikke jeg. Har dere det fint sammen så er ikke aldersforskjellen noe å tenke på. Og slett ikke hva andre måtte mene :)

Tror heller ikke det er så mange som reagerer på aldersforskjellen når dere er så voksne.

Skrevet

Min venninne på 26 er sammen med en på 43. Jeg falt nesten av stolen da jeg fikk vite om det første gang, og syntes han var sååå gammel.. ;)

Men jeg ser hvor fint det fungerer mellom dem, de passer kjempegodt sammen og han er ung i sinn. Jeg har nok ikke de samme fordommene rundt aldersforskjell som jeg hadde før.

Selv om jeg personlig nok liker dem litt yngre enn meg selv.. ;)

Skrevet (endret)

Tja.. det kan sikkert funke for noen.

Personlig synes jeg at det ville blitt for stor forskjell for meg, men det har nok noe med at det bare er yngre menn som "faller" for meg, de som er 40 eller mer virker som de er på jakt etter en ordentlig husmor og synes visst at jeg er for energisk og opptatt av ting som de ikke er særlig opptatt av.

Drømmen min er at det skal dukke opp en kjekk mann over 30 som tar meg med storm... jeg er 35.

Endret av absinthia
Gjest Gjest
Skrevet

Mannen kan slutte å jobbe når han blir 70 og kvinnen er da 55 og har fortsatt en del år igjen i arbeidslivet.

Gjest Mee too
Skrevet

Jeg er 36 og han er 54. Det fungerer aldeles utmerket.

Vi har ikke vært sammen så veldig lenge, men jeg kan med hånden på hjertet si at jeg aldri har opplevd en bedre match.

For meg er alderen irrelevant, men jeg er forberedt på at andre kan finne på å komme med "lure" kommentarer.

Skrevet

Ja! I mine øyne er det for mye, og jeg ville nok ikke vært sammen med en som var så mye eldre. Dette av hensyn til faren for å bli sittende med en "gammel kall" omen del år. Jeg vet jeg ikke ville taklet å bli "gratis hjelpepleier" hvis han ble gammel og skral før meg.

Men vi er jo alle forskjellige.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja! I mine øyne er det for mye, og jeg ville nok ikke vært sammen med en som var så mye eldre. Dette av hensyn til faren for å bli sittende med en "gammel kall" omen del år. Jeg vet jeg ikke ville taklet å bli "gratis hjelpepleier" hvis han ble gammel og skral før meg.

Men vi er jo alle forskjellige.

Arve Tellefsen, Åge Korsvold (tidligere Uni Storebrand) og Toralf Maurstad har jo alle yngre koner og de fungerer vel ikke som hjelpepleiere for sine menn. Mennene holder seg i god form!

Skrevet

Jeg synes det blir stor forskjell, den merkes kanskje ikke saa mye saa lenge begge er i rimelig god form og har relativt lik livssituasjon. Det kan bli verre naar den ene plutselig er pensjonist og kanskje ikke er like frisk og rask lenger, mens den andre er ung og energisk. Men saa er det mange eldre som er i helt fin form og holder seg frisk lenge.

Saa det maa tas i betraktning av den enkelte situasjonen. Hvis en eldre mann foeles rett for deg, saa er det ingen som kan si noe paa det.

Gjest Gjest
Skrevet

Kjærsten min er 49 og jeg 35. Har aldri hatt det bedre noen gang, og alderen er overhodet ikke noe å snakke om. Det kan likevære jeg som blir dårlig, eller dør først. Jeg har dessuten en veldig sprek kjæreste som er mye sprekere enn meg! Han har venner i alle aldre, og de fleste er yngre enn han.

Det viktigste er at dere har det bra sammen. Ikke bry dere om andre :klemmer:

Skrevet

Jeg syns alder har liten betydning.Har aldri vært forelsket i noen som er mer enn 10 år eldre,men det kan jo skje???Min farmor er sammen med en mann som er 26 år yngre enn henne.De har vært sammen siden han var 21 :fnise:

De er som skapt for hverandre.Han er nå 49 og hun er 75.I familien ble det litt rabalder med en gang,men det gikk fort over.Alder er ingen hindring :)

Gjest *smak*
Skrevet

Så lenge dere er glad i hverandre, så kjenner alderen ingen grenser. Det viktigste er vel å ta en dag av gangen og ha det fantasisk mens man er friske og raske. Vil råde dere til å ikke tenke så mye alder,men heller nyte alle de gode dagene dere helt sikker vil få.

Gjest Gjest_Bea_*
Skrevet

Jeg var sammen med en som var 14 år eldre enn meg i 4 år. Merket hvor lite fornøyd jeg EGENTLIG var etter at det blei slutt og jeg fant meg en på min egen alder. :fnise: Aldri mer sier jeg nå!

Kjenner meg igjen i de utsagnene om at "alder har da ingen betydning" og "vi tenker aldri over det selv" hehe....jeg prøvde kanskje å overbevise meg selv mer enn noen andre. Tenkte nok på det i massevis selv om det fungerte fint mellom oss da. Dette var slik jeg opplevde det,men mener ikke at det er noe galt i aldersforkjell. Det passet bare ikke for meg!

Gjest glamourgirl
Skrevet

Jeg var ute med en som er 17 år eldre enn meg. Han viste seg å ha skikkelig forpliktelsesvegring, og var veldig fornøyd med å treffe meg når det passet ham, og når han hadde gjort alt det andre han skulle. Han var ferdig med alt det jeg har lyst til å oppleve, eller hadde bestemt seg for at det ønsket han ikke å oppleve. Ergo varte det ikke så lenge. Men der var det i utgangspunktet ikke alderen som var et problem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...