Serenity88 Skrevet 10. mai 2008 #1 Del Skrevet 10. mai 2008 (endret) Her er et bedre bilde:) Endret 10. mai 2008 av Serenity88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #2 Del Skrevet 11. mai 2008 Tror det er en litt eldre utgave av versace. Og da er den dyyyyyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 11. mai 2008 #3 Del Skrevet 11. mai 2008 FIN! jeg vil også ha! men versace er kanskje litt dyrt for en studentlommebok ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 11. mai 2008 #4 Del Skrevet 11. mai 2008 Jeg har sett den kjolen før, og lurer på om den kanskje selges på Sketch i sandvika storsenter. Går en inn på senteret og søker på sketch så får en opp et lite bilde av butikken. Ser ut som om den kjolen er på en utstillingsdukke i bildet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joker'n Skrevet 11. mai 2008 #5 Del Skrevet 11. mai 2008 HER Hvis du går inn på Sketch sine nettsider og går på kjoler er den et stykke ned på siden. Koster 5800 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IloveNY Skrevet 11. mai 2008 #6 Del Skrevet 11. mai 2008 (endret) http://www.nett.sketch-online.no/ jeg fant den her inne... hvis du går inn på nettbutikk og kjoler. Kjempefin, men til den stive prisen av 5799 kr! Ja ja, man kan ikke få alt man har lyst på. *endring: he he vi skrev det visst samtidig :gjeiper: Endret 11. mai 2008 av IloveNY Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #7 Del Skrevet 11. mai 2008 Tusen takk! (You guys just broke my dream ) Hahaha, neida;) Verste er jo at når jeg gikk inn og kikket falt jeg mer for kjolen som kostet nesten 18000! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå