Pimbila Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Kjøpte meg denne epilatoren i går og satte den på lading over natten. Da jeg tok ut ledningen i dag funka den ikke. Er det slik at den må være tilkoblet strøm når den brukes? Det høres ikke logisk ut. Står ikke noe om lading i bruksanvisningen, som jeg ser i hvert fall...
Gjest Lacuna Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jeg tror den må brukes tilkoblet, min er i hvertfall sånn, og det er også en Silk Epil av nyere dato. Ikke at den blir brukt, for jeg har så tynne hår på leggene at det er så vanskelig å få den til å ta ordentlig, og da tar det så utrolig lang tid.
Kame Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Min er ikke oppladbar. Står det på esken at din er "trådløs"?
zilje_k Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Kjøpte meg denne epilatoren i går og satte den på lading over natten. Da jeg tok ut ledningen i dag funka den ikke. Er det slik at den må være tilkoblet strøm når den brukes? Det høres ikke logisk ut. Står ikke noe om lading i bruksanvisningen, som jeg ser i hvert fall... Den må være koblet til når du bruker den:)
Mirepoix Skrevet 23. mai 2008 #5 Skrevet 23. mai 2008 Virker det bra? vurdere å kjøpe meg en.. Hva betalte dere for den egentlig? Om den virker bra, så er det jo veldig praktisk nå fram mot sommeren da=)
Gjest Lacuna Skrevet 23. mai 2008 #6 Skrevet 23. mai 2008 Virker det bra? vurdere å kjøpe meg en.. Hva betalte dere for den egentlig? Om den virker bra, så er det jo veldig praktisk nå fram mot sommeren da=) Nja, jeg vet ikke hva jeg skal si. Min ligger stort sett ubrukt i skapet. Jeg har så tynne, fine hår på beina at den ikke tar dem ordentlig, og derfor må jeg holde på i en evighet og litt til, men allikevel blir det ikke 100%. Derfor bruker jeg like gjerne høvel. Jeg betalte 800 kroner for min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå