Gjest indiangranny Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Hei Jeg er ikke flink i data ,men til dere som veit hvordan slette filer du har lastet ned fra nett og andre programmer du ikke trenger lenger.Jeg snakker nå ikke om systemfiler for det må være der.Jeg vil at maskinen skal jobbe raskere på nett og ellers i arbeid med regnskap. Håper dere kan hjelpe meg også rydde opp inne på hardisken så jeg får bedre plass. hilsen
chandler Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Ta backup av det du vil beholde, formater harddisken, legg inn Windows på nytt, og til slutt legger du inn kun de programmene du vil ha. Da er PCn helt renska for alt unødvendig, den er raskere siden den ikke trenger å lese unødvendig ting hele tiden. En ganske rå og brutal løsning, men den virker. Jeg gjør dette hver gang jeg syns PCn er for rotete (Jeg har riktignok jukset litt, slik at når PCn er reinstallert har jeg tatt et Ghost image av harddisken min, slik at når jeg vil gjøre det igjen kan jeg bare la Ghost overskrive harddisken min med informasjonen fra forrige installasjon.)
Sister Blue Skrevet 20. mai 2003 #3 Skrevet 20. mai 2003 Jeg har Windows XP og kan enkelt og greit fjerne unødvendige filer som bare ligger der og tar opp plass. Er en egen funksjon for nettopp dette under "kontrollpanel".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå