Gå til innhold

Er vi lettlurte


Gjest gjest1

Anbefalte innlegg

Gjest gjest1

Så nettopp en reklame for en type eple eddik, som skulle hjelpe meg å finne min idealvekt.

Hva om min idealvekt (iflg eddiken)er 95kg, hva gjør jeg da når mitt hode sier at min idealvekt er 65 kg.

Kjøper dere slike produkter ukritisk, eller tenker dere, dere om før dere handler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøper dere slike produkter ukritisk, eller tenker dere, dere om før dere handler?

Nei, jeg kjøper ikke slike produkter. Den eneste veien til en slank og frisk kropp er gjennom trening og kosthold. Det forundrere meg at det faktisk er så mange som kaster seg på slike fake ting....vi vet jo innerst inne at det ikke hjelper, gjør vi ikke? :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....vi vet jo innerst inne at det ikke hjelper' date=' gjør vi ikke? :blunke:[/quote']

Joda! :enig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Burde kanskje svart selv.

Jeg kjøper ikke slike produkter av prinsipp.

Jeg er alt for kritisk til å gå på slike reklame stunt.

Det eneste som hjelper er trening og kosthold.

Å ta noen vitaminer i tillegg er greit ,men ikke nødvendig for de fleste av oss.

Bortsett fra hvis man har mye sukker i kosten da bør man ta vitamintilskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne type produkter som sier at du kan "spise hva du vil, men vil allikevel gå ned i vekt", de bare ler jeg av. Jeg kunne nok prøvd produkter som skal øke forbrenningen. Det er vel litt "tiden" folk skal se "perfekte og flotte" ut. Men en er samtidig for lat og for liten tid, til å gjøre noe med det. Nå må jeg tilstå at jeg en gang har latt meg friste av et sånt vidunder middel. Det var mange år siden dette her. Det var jeg og min mor som fant ut at vi skulle prøve en slanke te. Tok ikke av et gram, hverken jeg eller min mor. Jeg måtte selfølgelig ringe til de og klage på dette her. :sinnatagg: Og da fikk vi en te pakke gratis. Og den ble ikke drukket av. Smakte vanvittig dårlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den industrien lever godt av å spekulere i kvinners ønske om å leve opp til kvinneidealet, som igjen er skapt av blant annet denne industrien...

Og vi lar oss lure, gang etter gang - ellers hadde de jo ikke fortsatt med dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Vitamintilskudd tar jeg, rett og slett fordi jeg vet jeg ikke har et så velbalansert kosthold, og jeg føler meg slapp og sliten om jeg ikke tar dem over lengre tid. Gir litt mer overskudd med vitaminer, det trur jeg kroppen min har godt av (og jeg sørger for at dem er med jern, blodmat og generelt rødt kjøtt er de lite av i vårt kosthold)

Men sånne reklametriks for alt mulig, nei det faller jeg ikke for. (Så har jeg da heller aldri i mitt liv slanket meg egentlig. Vel, dropper litt potetgull og spiser med gulrot, og går en tur i ny og ne, når jeg føler at buksene er for trange i livet) Veien til matchvekta trur jeg ligger i sunn mat, bevegelse og sunn fornuft :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra jeg var 16 til jeg var 20 prøvde jeg:

Slankepiller som skulle kapsle inn fettet før det kom i tarmen

Nutrilett pulverkur (bare pulver i en uke)

Fiberbrød-kur (de ekle tørre firkantene - dere vet?)

Slankepillene ødela magen min og jeg sliter fremdeles med det.

Nutrilett pulverkuren gjorde at jeg svimte av til stadighet...

Så jeg lærte.

Eneste jeg har gått på etter at jeg ble "voksen" er at jeg prøvde meg på en CLA-kur for halvannet år siden (trener og spiser sunt også da). Den hjalp meg ikke noe - så nå er jeg ferdig med den slags.

Men vitaminer tar jeg - dvs. tratabletter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...