fuerza Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har blondt hår, og øyenbryn som er litt mørkere. Jeg kunne tenkt meg å "fylle inn" noen steder langs brynet for å få en finere form. Men alle øyenbrynsblyanter og puddere jeg har prøvd blir mørke, noe som gjør at brynene blir alt for markant. Hvilke pudder/blyant bruker dere blondiner? og hvor får jeg kjøpt den? pris? Gjerne en slik lignende farge http://www.celeblook.com/wp-content/upload...dson-makeup.jpg
EnA Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Jeg har blondt hår, og øyenbryn som er litt mørkere. Jeg kunne tenkt meg å "fylle inn" noen steder langs brynet for å få en finere form. Men alle øyenbrynsblyanter og puddere jeg har prøvd blir mørke, noe som gjør at brynene blir alt for markant. Hvilke pudder/blyant bruker dere blondiner? og hvor får jeg kjøpt den? pris? Gjerne en slik lignende farge http://www.celeblook.com/wp-content/upload...dson-makeup.jpg Glo Minerals har et øyenbrynspudder som er lyst, og en blyant. Du kan jo se her: http://www.glominerals.com/products.aspx?l=33
Betsy Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg bruker faktisk øyenbrynspudderet fra HM's eget sminkemerke. Det kommer i et lite skrin med to farger i, en lys og en mørk. Det koster ca kr 40,-. Er i utgangspunktet svært skeptisk til HM-sminke, men jeg kjøpte det siden det var så billig, og jeg i første omgang kun ville prøve om brynpudder var noe for meg. Har brukt det siden, og er kjempefornøyd. Lett å påføre, og den lyse fargen passer fint til meg som er ganske lys blond.
Luzi Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 jeg skriver under på den til glo minerals:) veldig bra resultat, og holder seg på i evigheter.
Saeria Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Make up store har også en som er fin. Den er tredelt, en lys til daglig bruk, en noe mørkere til fest og en svart som brukes som eyeliner. Den blir ikke så hard som en eyeliner i blyant eller flytende form. Jeg er kommuneblond(sukk), og liker godt den lyse fra Make up store.
Gjest Phoenix Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Chanel har også en som er ganske lys, men det er blyant da
Quiet Skrevet 12. mai 2008 #8 Skrevet 12. mai 2008 Make up store har også en som er fin. Den er tredelt, en lys til daglig bruk, en noe mørkere til fest og en svart som brukes som eyeliner. Den blir ikke så hard som en eyeliner i blyant eller flytende form. Jeg er kommuneblond(sukk), og liker godt den lyse fra Make up store. Jeg bruker også dette produktet fra Make Up Store på tilsvarende måte, med en skråpensel jeg har kjøpt på samme sted. Også dette produktet var lenge.
Saeria Skrevet 12. mai 2008 #9 Skrevet 12. mai 2008 Jeg bruker samme pensel selv. Den er kjempegrei å bruke, selv for ei kløne som meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå