Gå til innhold

Lyprinol


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd dette kosttilskuddet ?

Jeg er mye plaget av "revmatisme", dvs. har ikke fått diagnostisert det, men har synovitt / vondt i knærne, og lider mye når jeg skal ut å gå tur og opp og ned trapper. Så de leddene hadde trengt noe som hjalp.... *desperat*

Nå har jeg tenkt litt på Lyprinol, men de koster jo sinnsykt mye!

Så lurer derfor på om det er noen i KG.panelet som har prøvd disse eller vet om noen som har gjort det! Evt. har sett studier der disse er undersøkt og forsket på.

Vil gjerne sjekke før jeg bruker mange hundre for 30 stykker, eller hva det nå er.

Fant denne, så har vel litt studier å se på, men ønsker gjerne erfaringer og tips fra dere! Evt. andre ting jeg kan prøve innen alternativt / helsekost som kan hjelpe for leddplager....

http://www.nutrimed.no/produkter_lyprinol.htm

Takknemlig for svar :D

Diva, den giktiske.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Modern ga det til hunden vår for noen år siden hehe. Ble anbefalt å gi henne det fordi hun sleit så med å gå i trapper og slikt. Jeg tror hun ble bedre! Jeg regner med at det er en grunn til at det selger så bra. Ja, det var dyrt, men det er vel uansett verdt et forsøk tenker jeg :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lady-M

Hei!

Det finnes mange produkter som kan være like bra som Lyprinol. Har flere med revmatiske plager i familien, sliter selv med stive/vonde ledd. Jeg synes Picasol (Omega-3) er veldig bra. Men ofte må man ta en del mer enn det som er angitt, spesielt på dager som er vonde.

Jeg fikk også anbefalt noen andre produkter enn Lyprinol da jeg var i helsekost-butikken, men husker ikke navnet i farten...

8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...