Gå til innhold

Aldersforskjeller

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_klara_*
Skrevet

Jeg elsker aldersforskjeller..

Er så glad i unge gutter... Nå er jeg 33 år og den siste ONS jeg hadde var med en på 20... Men, det var ikke føste gangen jeg pulte på han.. jeg traff han en gang på ett nachspiel.. da var han 16 år bare.. jeg var livredd for at han var yngre. Er ikke interessert i å gjøre noe ulovelig!! Men han var 16, å jeg tok sjansen... han var så kåt på de store modne brystene mine.. jeg sugde han litt, så kom han i buksa si..hehe (det har han fortalt i ettertid). Så stod den opp på nytt og jeg fikk ett langt knull bakfra, under tb stasjonen.

Nå er ikke dette noe jeg pleier å gjøre. Men jeg er såå svak for unge gutter.. å jeg hadde drømt om en...

Han sier nå at det er noe av det beste han har opplevd.

Ellers når jeg var 28 så var jeg sammen med en på 18. Det var ment at jeg skulle ha en ONS. Men vi falt for hverandre. Vi knulla hele tiden. Jeg fikk ikke nok av den svære pikken hans.. Den og han var helt nydelig... Jeg tror jeg aldri har vært så forelska før i hele mitt liv. Men forholdet tok slutt.. sukk..

Nå er jeg sammen med en som er to år yngre enn meg.. Han er veldig rutinert og A4 menneske. Men han er deilig og snill, og vi passer sammen godt.

Men, det jeg skulle frem til her var at jeg er for aldersforskjeller...

Hva synes du?

Videoannonse
Annonse
Gjest gutt18
Skrevet
Jeg elsker aldersforskjeller..

Er så glad i unge gutter... Nå er jeg 33 år og den siste ONS jeg hadde var med en på 20... Men, det var ikke føste gangen jeg pulte på han.. jeg traff han en gang på ett nachspiel.. da var han 16 år bare.. jeg var livredd for at han var yngre. Er ikke interessert i å gjøre noe ulovelig!! Men han var 16, å jeg tok sjansen... han var så kåt på de store modne brystene mine.. jeg sugde han litt, så kom han i buksa si..hehe (det har han fortalt i ettertid). Så stod den opp på nytt og jeg fikk ett langt knull bakfra, under tb stasjonen.

Nå er ikke dette noe jeg pleier å gjøre. Men jeg er såå svak for unge gutter.. å jeg hadde drømt om en...

Han sier nå at det er noe av det beste han har opplevd.

Ellers når jeg var 28 så var jeg sammen med en på 18. Det var ment at jeg skulle ha en ONS. Men vi falt for hverandre. Vi knulla hele tiden. Jeg fikk ikke nok av den svære pikken hans.. Den og han var helt nydelig... Jeg tror jeg aldri har vært så forelska før i hele mitt liv. Men forholdet tok slutt.. sukk..

Nå er jeg sammen med en som er to år yngre enn meg.. Han er veldig rutinert og A4 menneske. Men han er deilig og snill, og vi passer sammen godt.

Men, det jeg skulle frem til her var at jeg er for aldersforskjeller...

Hva synes du?

Aldersforsjeller er vel greit. Så lenge man liker hverandre og gjør hverandre lykkelig så skal ikke det måtte stoppe noen i fra å ha et forhold.

Men måten du utnytter kåte 16-18 åringer ser jeg ikke på som greit. Noen synes sikkert det er helt ok, noe de kan bruke som skryt hos vennene, men enkelte kan også angre skikkelig.

Gjest Gjest_Martin_*
Skrevet

Noen ganger må jeg gi meg ende over noen kommentarer på dette forum. Har hun utnyttet kåte 16-åringer? Herregud, det er da gjensidig utnyttelse? Som 16-åringen skulle jeg gitt armen for å ha møtt ei slik dame!

Skrevet

Aldersforskjell er digg.. Går heller oppover jeg da, er 25 og liker menn rundt 40.. kan godt være eldre enn det eller yngre...I don't mind.. Men kan tenke meg at jeg om et par år kunne tenke meg å gått nedover også :)

Skrevet

Jeg ville jo helst sett at den yngste er over 18 (modenhet, ikke hva som er lov). Men bortsett fra det så er det vel for så vidt fritt frem. Er det noe som er ønsket fra begge parter så ser jeg ingen grunn til at de ikke kan kose seg eller gå inn i ett forhold!

Skrevet

Tråden ryddet.

Kommentarer ang. moderering kan postes på R&R.

Arwen (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...