Gjest Gjest_Even_* Skrevet 10. mai 2008 #1 Del Skrevet 10. mai 2008 ... etter å ha hørt dette: Dagbladet forteller at kvinner vasker sjelden og aldri hendene etter å ha vært på tastaturet. Selv om både tastatur og mus er velbrukte og tilgrisete, er det sjelden brukt håndklepapir i søppelkorga. Der ligger derimot postits, brukne binders og annet rusk. Et gjennomsnittlig tastatur brukt av en kvinne har fire ganger så mye bakterier som et brukt av en mann, og 400(!) ganger så mye bakterier som på do! Fysj, jeg tror jeg tenker meg om neste gang jeg skal håndhilse på en kvinne. For alt jeg vet kan det jo være både det ene og det andre på den hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest OCD noen? Skrevet 10. mai 2008 #2 Del Skrevet 10. mai 2008 Og men vasker seg ikke etter at de har luftet snabelen på do!!! Vasker du hendene etter at du har tatt i penger, tatt på håndtak, håndhilst på andre, hentet dokumenter osv, osv, osv?? Å håndhilse på andre vil alltid være skittent både på grunn av dine skittne hender og de skittende hendene til den du hilser på. Om slike tvangstanker hindrer noen i å håndhilse på andre så burde en oppsøke hjelp, man kommer ikke utenom bakterier. Så når vasker du egentlig hendene? Vask alltid hendene etter toalettbesøk, etter at man forlater oppgaver som f.eks tastauret, når man kommer hjem, hver gang man har nøset, alltid før man håndterer mat osv, listen bare fortsetter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Infralove Skrevet 10. mai 2008 #3 Del Skrevet 10. mai 2008 Dette er ikkje for sarte sjeler; Eg vaskar meg aldri på hendene etter tastaturbruk. Einaste gangane eg vaskar meg på hendene, er når eg ha vore på do. Ca 5- 8 gangar om dagen. (Og eventuelt om eg lagar mat, men det er sjelden.) Eg tar på vasken på offentlege toalett, samt døra og dørhandtaket. Eg tar alltid i gelender. Vaskar meg ikkje etter at eg har tatt i pengar, eg plukkar til og med opp pengar frå bakken(!). Eg vaskar ikkje henda etter å ha klappa katten eller naboens hund. Vaskar ikkje henda etter å ha tatt i rattet på bilen. Og på slutten av dagen, bruker eg fingeren til å ta på meg vaselin på leppene. For øvrig las eg ein gong for lenge sidan at det var fleire bakteriar i isbitane på McDonalds, enn på dassen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå