Gå til innhold

Hjelp til å finne to typer rød leppestift

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica
Skrevet

Ok, det er to typer rød leppestift jeg har forelsket meg i utseendet til, men jeg aner ikke hvordan jeg skal få det til selv eller hvilke leppestifter som gir denne looken... Så håper noen her kan hjelpe :)

Den første er en mer naturlig look, matt rød leppestift som ser mer ut som naturlig røde lepper enn leppestift. Se link for bilde:

http://us.st11.yimg.com/us.st.yimg.com/I/p...g_1997_22187546

For de som ser på One Tree Hill kan det nevnes at det er samme type leppestift som Mia (hun nye syngedamen) bruker. Fant ingen bilder av henne...

Den andre er en dyp rød, som er matt og med et "fløyelsaktig" utseende. Skikkelig femme fatale. Har ikke funnet noen gode bilder av denne enda, men er på leting!

Tusen takk på forhånd for alle svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes ikke dama på bildet såg ut som hun hadde naturlige røde lepper akkurat, men har du sett på Mac sin kolleksjon? De har jo et godt utvalg av røde matte og satin leppestifter. Russian red og ruby woo er jo veldig lik hun på bildet ivertfall..

Gjest Grafica
Skrevet

Nei, de er jo ikke naturlige, men det er en mer naturlig look enn de fleste rødeleppestiter, var det jeg mente :) Takk for tipset!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...