Gjest trenger hjelp Skrevet 10. mai 2008 #1 Skrevet 10. mai 2008 Til dere som skal ha bryllupet på grendahus/el som må leie inn servise og som må leie inn servitører (ikke kan bruke venner/bekjente/famile). Hvor mye betaler dere pr person i leie av komplett servise? Tar gjerne i mot tips om utleiefirma på Østlandet. Og hvor mye betaler dere servitørene i timen? Prisene vi har fått på leie av servise er så stive at det vil være billigere å kjøpe på IKEA, men jeg har slettes ikke lyst på en slik bruk og kast metode. Takk for hjelpen.
Jade Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Har du hørt med cateringfirmaet om de også kan bidra med service og servitører? I og med at dere bestiller det og mat der, kan det jo hende at det blir billigere? Hvis du ender opp med å kjøpe på ikea, kan dere jo høre om grendahuset ønsker å kjøpe serviset etterpå. Hvis det ofte arrangeres brylluper og lignende der, så burde de ha hatt servise (jeg går utifra at du har sjekket om de ikke har det allerede). Ellers så kan du jo gi serviset til Fretex etterpå, så går det ihvertfall til en god sak.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Fretex var en super ide som jeg overhode ikke hadde tenkt på. Cateringfirmaet har ikke servise og skal ha 350 kr timen for servitører, trenger jeg å si at det ikke er mange konkurenter i området.
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Er det virkelig ingen her inne som har brukt grendahus eller regnet på det? Help me please
Cilla Skrevet 11. mai 2008 #5 Skrevet 11. mai 2008 Jeg trodde de fleste grendahus hadde serviser?? Kanskje ikke til 150 personer da. Men alle stedene jeg har vært har det vært servise på huset. Men regner med du har sjekket siden du må kjøpe inn.
Gjest ts Skrevet 11. mai 2008 #6 Skrevet 11. mai 2008 Selvsagt har jeg sjekket og de har ikke servise på huset, men de kunne skaffe oss et type "skolekjøkken" servise til 35 personer. Vi trenger til 80.
Flua Skrevet 11. mai 2008 #7 Skrevet 11. mai 2008 Jeg betalte 200,- timen for mine damer som serverte, og de var rekruttert fra Bygdekvinnelaget. Hm......kanskje det finnes et misjonshus/noe anna religiøst hus som kan låne deg noe? der bruker de å ha sånt ihvertfall.
Gjest ts Skrevet 11. mai 2008 #8 Skrevet 11. mai 2008 Jeg betalte 200,- timen for mine damer som serverte, og de var rekruttert fra Bygdekvinnelaget. Hm......kanskje det finnes et misjonshus/noe anna religiøst hus som kan låne deg noe? der bruker de å ha sånt ihvertfall. Skal sette meg ned med gulesider og se om jeg kan finne noen som kan ha servise. Hadde ikke tenkt på misjonshus ol, kanskje et av hotellene i området kan bistå også? Bygdekvinnelaget, bondekvinnelaget el var en veldig god ide. Tusen takk for tipsene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå