Oppslukt av frykt Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 hahaha! Ja, takk.. !!!! Kanskje greit med noe mer også da kanskje? Følelser! Gode følelser. Det må føles rett!! Noen ønsker trygghet.. Intimitet.. Gjensidig forståelse.. Felles interesser..humor.. latter.. INITIATIV...vennskap.. samarbeid..gode heftige opplevelser.. enn dere, hva ønsker dere????!!!
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 hahaha! Ja, takk.. !!!! Kanskje greit med noe mer også da kanskje? Følelser! Gode følelser. Det må føles rett!! Noen ønsker trygghet.. Intimitet.. Gjensidig forståelse.. Felles interesser..humor.. latter.. INITIATIV...vennskap.. samarbeid..gode heftige opplevelser.. enn dere, hva ønsker dere????!!! Takk for svar =) Ærlighet og trofasthet er viktigst - og det er VIKTIG. At hun kan overraske med f.eks piknik God middag. Veien til et mans hjerte er gjennom magen, ja. Det viktigste er å overaske
Oppslukt av frykt Skrevet 11. mai 2008 #4 Skrevet 11. mai 2008 Takk for svar =) Ærlighet og trofasthet er viktigst - og det er VIKTIG. At hun kan overraske med f.eks piknik God middag. Veien til et mans hjerte er gjennom magen, ja. Det viktigste er å overaske Aner jeg noen sårede følelser her?... Trofasthet tok jeg ikke med spesielt.. men jeg er jo enig .. ligger i trygghetsfaktoren for meg.. Men jeg tror også overraskelser er viktig.. for forutsigbarhet kan være en stor felle..da kan følelser dø ut... ærlighet og gjensidig respekt.. forventninger.. det må ligge noe positivt i forholdet utenom de kravene der... glede , godhet, humor, det å oppleve og tenke at " her har jeg det bra, dette vil jeg være med på, her får jeg leve" ...om det ligger der så ønsker man gjerne ikke noe mer ett annet sted... Mat er jo gull;)..og den gjelder begge veier. ingenting er som en middag laget av en mann i bare forkle;) hahaha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå