Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg tenkte jeg skulle reise til Thailand i sommer, og har sjekket på nettet bl.a. på finn.no og ser fly+hotell(ser ut som et greit hotell) koster rundt 11.000. På reisebyrået her sier de at jeg ikke vil komme til Thailand for den prisen, må iallefall opp i 15.000. Jeg sier jeg trodde det kostet ca 10. siden jeg så det på nettet, men de sier det ikke er mulig på denne tiden.. Hmm, er det noe muffens med de billige reisene?? Skjønner at folk på reisebyrået også skal tjene penger på å gi råd osv, men er det såå mye dyrere å gå til reisebyrå for den samme reisen??
gard Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 Tja, det er ikke lett å forstå seg på flypriser. Av og til har vi booket på nett fodi det har vært billigst og noen ganger hos reisebyrå. Til og med på nett kan priser variere mye...noen ganger er det faktisk billigst å booke direkte hos flyselskapet mens andre ganger er det billigst med et online reisebyrå. Da jeg dro til Thailand i mai ifjor så tror jeg flybilletten var på ca 6500 kroner og det var via marcopolo.no tror jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå