Gjest Janna Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Har funnet MASSE kul og fin musikk! Hot Chocolate- You sexy thing Daniel Beddingfield- If you`re not the one Alabina & Gypsy Kings- Arabic Dance Gloria Gaynor- I will survive Pink Floyd- Wish you were here R.E.M- Everybody hurts Rammstein- Feuer Frei Skunk Anansie- Hedonism The Rembrants- I`ll be there for you The Smits- How soon is now U2- Stuck in a moment Groove Armada- Sex and the city theme Leonard Cohen- Hallelujah Manu Chao- Welcome to Tijuana Gyllene Tider- Sommartider Folk & Røvere- Utadæsjælopplevelse .....og så mange, mange flere. :D Har ganske spredd musikksmak, så dette var GROMT!
Gjest Janna Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 ...har noen tips til sanger som bør lastes ned?...
Gjest Tristessa Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Hvis de har den der inne - Seigmenns Döderlein. Eller alt av Seigmenn egentlig. Hvis jeg en dag skulle bli mor, skal jeg spille Seigmenn som vuggesanger til ungen min.
Gjest feather Skrevet 15. mai 2003 #4 Skrevet 15. mai 2003 Last ned Jeff Buckleys versjon av Hallelujah også. En av de fineste sangene jeg vet :D
Gjest KATTAstrofe Skrevet 16. mai 2003 #5 Skrevet 16. mai 2003 last ned mer groove armada, eks "at the river"! nydelig! Tori Amos - cornflake girl og crusified. Vet om masse, men vet ikke hva du liker
Gjest Kira Skrevet 21. mai 2003 #6 Skrevet 21. mai 2003 HuxFlux - Idiot HIM - Wicked Games Hallucinogen - Space Pussy Groove Coverage - God Is A Girl Blink 182 - M&Ms :blunke: Judas Priest - Red, White & Blue Sentenced - Excuse Me While I Kill Myself Nightwish - End Of All Hope Nightwish - Angels Fall First Nightwish - Stargazers Nightwish - Angels Fall First Nightwish - Slaying The Dreamer Marilyn Manson - mOBSCENE DJ Balloon - Pussy Lovers Group X - I Just Want (Bang Bang Bang) Fergie - Bass Generator (The Bass EP) House Of Fun - Call Me And Fuck Me Symphonic - Bolero Chicane - Love on the Run Special D. - Come with me Slipknot - Wait And Bleed Slipknot - My Plague Slipknot - I Am Hated Slipknot - Iowa Og nei - det er ikke sortert i "grupper".
Malou Skrevet 21. mai 2003 #7 Skrevet 21. mai 2003 Har funnet MASSE kul og fin musikk! ... ... Groove Armada- Sex and the city theme Takk for tipset Vinga! Hmm, du ber selv om tips også ender du med at du tipser andre istedet. Visste ikke at det var Groove Armada som hadde denne jeg. Kul låt i allefall. Jennifer
starie Skrevet 21. mai 2003 #8 Skrevet 21. mai 2003 Jeff Buckleys versjon av Hallelujah er den fineste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå