vonnie Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 (endret) Hei prøvere! Jeg hr gått til utredning i over ett år nå. Gikk på 5 pergokurer så ble jeg gravid, men hadde en MA. Etter det har jeg hatt 8 kurer. Synes ting begynner å skurre litt ,når jeg leser her inne at noen av deres leger anbefaler bare 3-5 kurer før man går vidre til noe annet. En annen ting er at noen av dere også får anbefalt en pause mnd mellom hver kur. Det får ikke jeg. Her er det ny kur hver mnd. Jeg kommer ikke gjennom til gynekologen jeg ble henvist til ,han er forferdelig vansklig å prate med. Og som sikkert mange av dere også, så sitter man med en del spørsmål når man går gjennom detta. Så jeg har nå har jeg bestillt meg en time på Volvat for å høre hva de sier. Bare for å få en annen vurdering. Jeg kommer også til å be fasttelgen min sende en hennvisning til noen andre uansett hva utfallet på Volvat blir. Mulig jeg kommer til å fortsette å gå dit også. En annen ting er at han Gynekologen jeg går hos var han som var innblannet i noen av de "skandalene" som var på sykehuset Østfold for en tid tilbake. Og det skurrer også hele tiden i bakhodet. Det er noen spørsmål jeg ønsker svar på som jeg skal spørre om på volvat. -Det er detta med antall pergo kurer -Og om man burde ha pause mellom kurene -Lapraskopi må jeg ha det for å komme vidre i utredningen. -I pakningsvedlegget til pergo står det at man ikke bør ta Pergo dersom man har Cyster på Eggstokkene, men jeg mener Gynekologen min sa noe om at jeg hadde cyster. - Og om jeg og samboer kan være kandidater for AIH, og hva det går ut på/pris. Jeg skulle egentlig begynnt på en ny pergo kur i morgen ,men jeg orker ikke mer. Dobble kurer hvergang også. Jeg vil ha 1 mnd hvor jeg er i form. Sorry måtte bare dele tankene mine med noen. Har selvfølgelig snakket med Samboer om dette og han støtter meg i mine avgjørelser når det kommer til dette. Er det noen her som vet noe om AIH? hvor mye det koster? og ventetiden osv... Endret 11. mai 2008 av vonnie
Gjest Gjest_malleleo_* Skrevet 10. mai 2008 #2 Skrevet 10. mai 2008 jeg kan desverre ikke svare på noen av spørsmålene dine(tidlig prøver), men jeg blir trist når jeg leser hvor lenge dere har prøvd og de kvaler som kommer med det! Jeg må bare si Lykke til!! håper på det beste for dere!
Donpedro Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg fikk beskjed om at man ikke MÅ ha pause, kmen at jeg kunne hvis jeg ville, fordi kroppen kan få gratishjelp av homonene i etterkant, mao økt sjense uten hormonbruk. Jeg hadde også cyster.
vonnie Skrevet 11. mai 2008 Forfatter #4 Skrevet 11. mai 2008 Jeg får se hva de sier på Volvat til tirsdgen. Jeg så jeg hadde skrivi Ahi , jeg mente AIH Gleder med litt til å snakke med de på Volvat jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå