Gå til innhold

En på jobb - hvordan tolker dere dette?

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Møtte en kollega på en jobbfest for et par uker siden. Jeg har jobbet der i 3 år og han startet nå i 2008.

Har ikke noe å gjøre med han i det daglige så jeg har bare sett han i kantina og i gangene.

Som sakt pratet jeg litt med han på en jobb fest for et par uke siden. Vi snakket ikke mye med pratet litt og tok et glass vin sammen.

Etter dette har vi pratet sammen når vi har møttes i gangene, jeg legger merke til at han går fra de han står sammen med for å komme bort til meg når jeg kommer mot han. Han har vært på kurs hele uken, i dag skulle jeg inn å høre på et foredrag som han var på. Da han så jeg kom i gangen kom han bort til meg, sa det var bra jeg kom.. og at vi måtte sitte sammen. Jeg tenkte ikke så mye på det egentlig. Jeg satte meg bakerst i salen siden de andre plassene allerede var opptatt (de andre kursdeltakerene hadde faste plasser denne uka, også "han").

Selv om det, så tok han med seg permen sin og satte seg ved siden av meg..

Kjenner jeg liker han godt, bare han er i nærheten så blir jeg glad og får en god følselse.. Har sett etter han den siste uka, og blir glad når vi møtes.

Han har tidligere sakt at jeg må være med ut 17 mai helgen.. jeg har sakt ja, men har jo ikke tenkt noe mere på det.. har tenkt dette bare har vært snakk fra hans side.

I dag når jeg skulle gå sa han igjen at jeg måtte være med ut neste helg.. han strøyk meg på ryggen og smilte godt til meg. (han skulle hjem til der han er ifra nå i helgen).. Kjenner nå at jeg tenker på han og gleder meg til å møte han igjen.

Var faktisk på en blinddate etter jobb i dag, noe som var avtalt for en tid tilbake.. klarte ikke tenke på han jeg data. Jeg gleder meg bare til neste uke da jeg får se han andre igjen.. :fnise:

Til info så er vi begge i slutten av tyve årene og single.

Men tolker dere det som om han vil noe mer, eller tror dere han bare er hyggelig?

:goodbye:

Videoannonse
Annonse
Gjest Pest
Skrevet

Jeg tolker det som om der ligger noen vibrasjoner i luften. ;)

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet
Jeg tolker det som om der ligger noen vibrasjoner i luften. ;)

Ja, det er det jeg også føler :) Tenker så mye på han!! Skulle ønske han var hjemme nå i helgen.. første gang jeg har syntes det er kjedelig det er lang helg ;)

Rart det skal føles sånn på så kort tid.. har jo ikke vært mye sammen. Det føles bare så godt når jeg tenker på han og ser ansiktet hans forand meg.

Tenker gutter på den andre jenta dersom det er noe der, eller er det vi jentene som tenker mye på det? :love:

Skrevet

Han tenker nok like mye på deg:)

Kos deg neste helg:)

:klemmer:

Skrevet

hei du;) her er det bare å kjøre på;) alle de tingene du forteller er tydelige tegn.. Man er jo ganske flinke til å overtolke signaler, men dette synes jeg ser veldig bra ut.. Nå er det jo sånn at menn er litt rare, de kan tro du bare ønsker vennskap, og går glipp av signaler som er i retning av noe mer en vennskap.. Så flørt i vei sier nå jeg.. om ikke det skjer noe mer.. er det jo bare en god grunn til å kose seg på jobb;)hihi :fnise:

Skrevet

Nyt det! Og lykke til i fortsettelsen, syns absolutt det virker som om det er noe i lufta.

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Hei, meg igjen..

Møtte han igjen på tirsdagen :) Det var så koselig for jeg har tenkt på han i helgen som var, han var den første jeg så om morningen og jeg bruker ikke se hanpå jobb. Vi snakket bare litt - Han avsluttet samtalene med "Vi sees i løpet av dagen" og spilte godt til meg før vi gikk.

Han har ikke vært på jobb i dag, tror han er syk(?).. Hadde visst om han var på kurs eller jobb reise.

Jeg lurer på om han bør kontakte meg igjen ang. fredagen?! siden det var han som "ba" meg med ut?? Er dere enig? Redd for å virke masete og pågående hvis jeg mailer han på jobb osv.. (Vi har ikke utvekslet tlf nr.)

Gjest Gjest_Pernille_*
Skrevet

Han har ikke vært på jobb siden tirsdag... :( så jeg regner med at han er blitt syk. Og jeg som hadde gledet meg til å se han/være sammen med han i morgen..

Om han kommer på jobb.. syns dere han skal ta kontakt?

:sjenert:

Skrevet
Han har ikke vært på jobb siden tirsdag... :( så jeg regner med at han er blitt syk. Og jeg som hadde gledet meg til å se han/være sammen med han i morgen..

Om han kommer på jobb.. syns dere han skal ta kontakt?

:sjenert:

Nja, ville spurt om hvordan formen var, hvis han var syk jeg, da. Gjør ingenting om jenta er litt frempå :) I alle fall ikke sånn som dere to har det sammen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...