Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 I fjor vår fikk jeg kontakt med ei jente på 23 via en norsk kontaktside på internet. Jeg er selv 25. Hun er ikke norsk, men moren hennes bor i nærheten av der jeg bor. Vi fikk god kontakt og snakket sammen på msn 2-4 ganger i uka fra februar til juni. Vi ville møtest i virkeligheten og hun sa hun ville komme å for å møte meg tidlig i juni. Men hun ombestemte seg fordi hun ble travel med jobb, så vi hadde ikke mye kontakt før i juli, da hun sa hun kunne komme enten første eller andre uka i august. Da skulle jeg sikkert ha foreslått en av ukene, noe jeg ikkje gjorde/skjønte, men fortalte at jeg skulle på kurs en uke i august og resten av august hadde jeg fri. Hun kom ikke. I august snakket vi sammen igjen og hun viste meg bilder fra ferien hun hadde vært på istede for å møte meg. Skjønte på bildene at hun hadde møtt en annen, og ble veldig skuffa. Men vi hadde hatt kontakt så lenge så jeg ønsket å få møte henne i virkeligheten. Så jeg fortalte at jeg og noen kamerater skulle til byen hun bor i september. Vi avtlate å møtes og hun tok meg med på en restaurant og spanderte en middag, vin og en cocktail. Ja- hun insisterte på å betale. Det var hyggelig å møte henne, men jeg klarte ikke å være meg selv, siden jeg var skuffa over at hun hadde møtt en annen - vi var jo ikke sammen, men det føltes ikke godt. Vi hadde god kontakt og hun ga meg signal på at hun ville noe mer, men jeg var usikker fordi hun sa tidlig før vi kom til restauranten at hun skulle ta bilder etter vi hadde vært der. Mens vi var på restauranten lente hun seg fram til meg og sa: sex-sex-sex, etter vi gikk fra restauranten sa hun at jeg hadde fin bukse og spurte hvilke hotel jeg bodde på. Jeg likte veldig godt, men var veldig usikker og turte ikke å gjøre noe framstøt for jeg ville møte henne igjen. Men tok ikke lang tid før jeg skjønte at jeg hadde oppført meg avvisende. Når vi gikk hver vår jeg sa hun at vi kunne møtest enten før eller etter hun skulle på kveldsundervisning dagen etter, da svarte jeg at hun bare kunne gi beskjed om når det passet for henne. ( Dumt svar igjen). Sendte henne melding dagen etter og spurte om vi kunne møtest, fikk til svar at hun ikke hadde tid... Etter dette hadde vi noe kontakt på msn, men jeg hadde akkurat begynt i ny jobb så jeg var veldig stressa, hun konfronterte meg med at hun ikke hadde noen tro på oss siden vi bodde i forskjellige land og at hun trengte tid til jobb og skole, og spurte meg om hva jeg mente. Jeg svarte at jeg skjønte at hun måtte konsentrere seg om jobb og skole, og jeg tok ikke kontakt før ved juletide. Da snakket vi og hun sa hun ikke trodde vi kunne være mer enn venner. Okei sa jeg. Etter det har vi hatt noe kontakt, men jeg liker henne fortsatt og synes det er vanskelig å snakke med henne når jeg vil noe mer enn henne, så det ender med at jeg finner på en unskyldning for å logga av msn, fordi jeg ikke vet hva jeg skal si - har lyst til å si at jeg liker henne mer enn en venn, men da er jeg redd jeg vil skremme henne vekk. Så hadde vi en måned uten kontakt i vår før hun tok kontakt, jeg sa jeg hadde ferie, og hun lurte på hvilke planer jeg og hadde og virket positiv og ga meg komplimenter, men som den dusten jeg er trekte jeg meg noe tilbake og var ganske ordknapp. Jeg reiste ut på jobb i utlandet for en måneds tid siden og jeg har ikke logget meg på msn og har ikke kontakt med henne, tror hun skjønner at jeg er veldig opptatt når jeg jobber. Kom hjem for en uke siden, når jeg logger meg på msn er hun ikke pålogget. Tror jeg har sendt ut feil signaler til henne, vet ikke egentlig om hun er interisert, men jeg har veldig lyst til å møte henne i virkeligheten en gang til. Jeg tenker nok på henne hver dag, og jeg er frustrert og angrer på oppførselen min da vi møttes. Kan jeg fortelle henne akkurat hva jeg har skrevet her? Tror hun vil forstå hvorfor jeg var noe avvisende og reservert når jeg møtte henne, men er redd hun ikke vil møte meg igjen om jeg forteller dette. Rart å ha følelser for noen når vi ikke har møttest i virkeligheten mer, men er ikke en bryter jeg bare kan slå av, vi har snakket mye, og jeg synest det er så ergelig at jeg ikke klarte og være meg selv når jeg møtte henne og i tillegg avvise henne, som jeg i ettertid skjønte at jeg gjorde. Har lyst til å spørre henne om vi kan møtest igjen i virkelighet. Råd?
IloveNY Skrevet 10. mai 2008 #3 Skrevet 10. mai 2008 Jeg sitter her med en blandet følelse om dette er et ekte innlegg eller ikke... men hvis det tilfeldigvis skulle være ekte så kan du ikke bare fortelle henne hvorfor du var så nervøs og avvisende når dere møttes, og at du gjerne vil møte henne en gang til for å gi henne riktig inntrykk av deg?
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #4 Skrevet 10. mai 2008 Dust Ja, loser in love. jeg er fullt klar over det tragisk. Gråt for første gang på 15 år da jeg skjønte hun var sammen med en annen. Som er slutt nå.
Gjest Gjest Skrevet 10. mai 2008 #5 Skrevet 10. mai 2008 Jeg sitter her med en blandet følelse om dette er et ekte innlegg eller ikke... men hvis det tilfeldigvis skulle være ekte så kan du ikke bare fortelle henne hvorfor du var så nervøs og avvisende når dere møttes, og at du gjerne vil møte henne en gang til for å gi henne riktig inntrykk av deg? Det ekte. Vet det virker dumt. Men ble inspirert til å ta jobb på en båt for å mulig gjøre et forhold mulig. Ja - jeg nok litt gal.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #6 Skrevet 20. mai 2008 Kanskje du er mer interisert enn henne. Du hadde nok din sjanse når du møtte henne. Om du avviste henne da, såret du evnt. stoltheten hennes om hun var interisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå