Gå til innhold

Kvinne 'cum'

Anbefalte innlegg

Gjest piae
Skrevet

Når jeg kommer er det alltid noe melkeaktig hvitt flytende greier som kommer ut, det kan minne deg om sæd men det er ikke så sticky.

Hvor mye det kommer avhenger av hvor sterk orgasmen er.

Hvis det er 2 raskt etter hverandre for eks, kommer det en god del!

Hvor mange er det som har det sånn her? Liker partern deres det?

Videoannonse
Annonse
Gjest SeeKay
Skrevet
Når jeg kommer er det alltid noe melkeaktig hvitt flytende greier som kommer ut, det kan minne deg om sæd men det er ikke så sticky.

Hvor mye det kommer avhenger av hvor sterk orgasmen er.

Hvis det er 2 raskt etter hverandre for eks, kommer det en god del!

Hvor mange er det som har det sånn her? Liker partern deres det?

Nå er jeg mann og har dermed ikke førstehånds kjennskap til kvinnens underliv etc. Jeg trodde denne melkehvite substansen var en del av hennes naturlige "smøring" og dermed ikke knyttet til orgasmen. Ser det gjerne når vi kjører litt hardt med høyt tempo, og innbiller meg at det er en blanding mellom hennes/mine væsker og luft, et slags skum som blir hvit på farge. Jeg har sett det flere ganger, og er temmelig sikker på at hun ikke alltid har kommet først. Mulig at jeg tar feil, da (en feil jeg utmerket godt kan leve med :lur: )

Skrevet
Nå er jeg mann og har dermed ikke førstehånds kjennskap til kvinnens underliv etc. Jeg trodde denne melkehvite substansen var en del av hennes naturlige "smøring" og dermed ikke knyttet til orgasmen. Ser det gjerne når vi kjører litt hardt med høyt tempo, og innbiller meg at det er en blanding mellom hennes/mine væsker og luft, et slags skum som blir hvit på farge. Jeg har sett det flere ganger, og er temmelig sikker på at hun ikke alltid har kommet først. Mulig at jeg tar feil, da (en feil jeg utmerket godt kan leve med :lur: )

Jenta blir jo våt og sånt selv om hun ikke kommer. Men dette skal være blankt.

Selv har jeg aldri kommet på den måten. Gjør meg ikke så mye, holder at typen min kommer i meg, enn at jeg skal tilføye enda mere. hehe. :)

Skrevet
Jenta blir jo våt og sånt selv om hun ikke kommer. Men dette skal være blankt.

Selv har jeg aldri kommet på den måten. Gjør meg ikke så mye, holder at typen min kommer i meg, enn at jeg skal tilføye enda mere. hehe. :)

tror det er individuelt om det er blankt eller hvitt altså :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...