Far til 2 Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg ønsker å se nærmere på den forsikringsløsningen jeg har for barna, og i den forbindelse lurte jeg på om det finnes en såkalt "Værsting liste" på forsikringsselskaper som gjør sitt ytterste for å trenere erstatninger. Jeg regner ikke med at forbrukerrådet eller annen offentlig etat har slike lister, men noen vet kansje om alternative lister som folk har lagt ut på nettet ? Jeg håper på å unngå lange rettsaker pga trenering fra forsikringsselskapene om noe skjer.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Jeg ønsker å se nærmere på den forsikringsløsningen jeg har for barna, og i den forbindelse lurte jeg på om det finnes en såkalt "Værsting liste" på forsikringsselskaper som gjør sitt ytterste for å trenere erstatninger. Jeg regner ikke med at forbrukerrådet eller annen offentlig etat har slike lister, men noen vet kansje om alternative lister som folk har lagt ut på nettet ? Jeg håper på å unngå lange rettsaker pga trenering fra forsikringsselskapene om noe skjer. Mitt inntrykk er at det er de store selskapene so er verst. Dyre er de også. Vi har to barn, og har forsikret dem gjennom ACE Barnetrygget Den koster 95,- pr. månedet for 1 barn og 160,- pr. månedet for 2 eller FLERE barn. Det er billig spør du meg. I tillegg er dekningen god. Problemet er jo at jeg, heldigvis, ikke har noen erfaring med hvordan dette selskapet er når ulykken er ute. Jeg har i hvertfall ikke hørt noe negativt om dem så langt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå