Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Kjæresten min, jeg og noen venner har planlagt grillkveld lenge. Han vet at jeg drar med en venninne herifra, og at vi ikke kan komme før etter åtte. Likevel ber han over alle andre så de kan være der klokken seks, mens vi ikke er der før halvannen time senere. Nå er det sånn at de planlegger å starte grillinga med en gang de andre kommer klokken seks, også går de vel inn etterhvert. Så når vi kommer, sultne, vil alle de andre være inne og i god gang med vorsinga. Syns det er så dårlig gjort at kjæresten min ikke kunne utsatt det fremtil før vi kom, eventuelt startet rundt syv sånn at vi fikk være med på grillinga, og at den ikke var kald før vi kom! Nå kommer det til å være sånn at vi må grille alene jeg og venninna mi, og det føles som om hele kvelden er ødelagt Kjæresten sier jeg kan spise før jeg kommer, men hallo! Poenget var jo å grille sammen alle sammen! ARRRRGG. Til meg sa han at de andre skulle komme i seks-syv tiden, og istedet for å presse det frem til syv, sa han til alle andre at de skulle komme seks....
Alice Ayres Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Synes ikke kjæresten din har gjort noe galt. Nå vet ikke jeg hvor lenge det er lyst i Norge for tiden, men åtte virker litt sent å starte grillinga. Gjør som kjæresten din foreslo og spis før dere kommer - så kan dere jo bare hive dere rett i festinga? Du får ikke forandret situasjonen nå - så du har to valg. Det ene er å furte og ødelegge kvelden for deg selv og de som er rundt deg, det andre er å drite i grillinga og ha det gøy sammen med venner.
Gjest Pet Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Siden du har vært med på å planlegge dette, er jeg helt enig i at det er dårlig gjort at du ikke får være med på grillingen!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #5 Skrevet 9. mai 2008 Om solen og varmen hadde holdt til langt på kveld ville jeg nok vært enig med deg. Men slik det fremstår nå vil jeg nok si at du er en smule egoistisk. Det kan da ikke være noe problem å sette på grillen og lage seg noe mat med venninnen din. Så kan du unne kjæresten din og vennene deres noen timer i sola.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå