Indira Skrevet 14. mai 2003 #1 Skrevet 14. mai 2003 Er det sånn det skrives? Finner ikke oppskrift på det noensteder, så da må jeg prøve her! Noen som har en bra oppksrift?
Loolaa Skrevet 14. mai 2003 #2 Skrevet 14. mai 2003 Hmmm... kan det være carpaccio du mener? Eller så er det jeg som tar feil... :oops: loolaa
Gjest Solskinn Skrevet 14. mai 2003 #3 Skrevet 14. mai 2003 Gaspacho eller gazpacho her er i alle fall en oppskrift http://www.tine.no/oppskrift/3297/
Gjest Chica Skrevet 14. mai 2003 #4 Skrevet 14. mai 2003 Det er skrevet riktig ja. Jeg har ikke noen oppskrift selv, men søker du på f.esk Goggle el andre søkemotorer, finner du masse oppskrifter! F.eks: http://members.aol.com/tfost123/soups/gazpacho.html
Lula Skrevet 14. mai 2003 #5 Skrevet 14. mai 2003 Gazpacho er riktig skrevet. Skjønner ikke at du ikke finner noen oppskrifter på dette på nett? Søk og du skal finne. Har ingen oppskrift for hånden her jeg sitter på jobb, så jeg kan ikke bidra med så mye mer akkurat nå. Lolaa: Gazpacho er en tomatiser tgrønnsaksuppe som serveres kald. Veldig frisk og godt en deilig sommerdag feks. (frister ikke akkurat i dag, her i Oslo da )
Indira Skrevet 14. mai 2003 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2003 Hmmm, merklig! Prøvde ikke goggle da, men alta vista. Men takk! Den er så knall god den suppa!
Gjest gjesta Skrevet 16. mai 2003 #7 Skrevet 16. mai 2003 Fant en oppskrift på Gazpacho som var i et oppskrifthefte jeg tok med meg fra butikken. 1/2 agurk 1 rød paprika 1 rød chili 2 hvitløksfedd 1 liten rødløk 1 liter tomatjuice 3 ss olivenolje saften av 1 lime salt og pepper Grovhakk grønnsakene og legg dem i en foodprocessor. Ha i tomatjuicen. Deretter tilsetter du olivenolje og limesaft. Kjør til alt er godt blandet og smak til med salt og pepper. La suppen "sette seg" et par timer i kjøleskapet før du serverer den.
Loolaa Skrevet 19. mai 2003 #8 Skrevet 19. mai 2003 Lolaa: Gazpacho er en tomatiser tgrønnsaksuppe som serveres kald. Veldig frisk og godt en deilig sommerdag feks. (frister ikke akkurat i dag, her i Oslo da ) Høres deilig ut :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå