Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hadde god kontakt med ei jente stund, ble kontakten mindre, før hun tok kontakt igjen, da var jeg veldig usikker så jeg var nok noe avvisende, noe jeg angrer på nå. Har ikke hatt kontakt på en månedstid. Har lyst til å bare sende en melding å spørre hvordan det står til, for å få kontakt igjen. Vet ikke helt hva jeg skrive i meldinga...
absinthia Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Spør henne hvordan det går, vel.. verre er det ikke!
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hadde god kontakt med ei jente stund, ble kontakten mindre, før hun tok kontakt igjen, da var jeg veldig usikker så jeg var nok noe avvisende, noe jeg angrer på nå. Har ikke hatt kontakt på en månedstid. Har lyst til å bare sende en melding å spørre hvordan det står til, for å få kontakt igjen. Vet ikke helt hva jeg skrive i meldinga...
IloveNY Skrevet 9. mai 2008 #4 Skrevet 9. mai 2008 Enig med Absinthia! Bare send henne en melding hvor du spør hvordan det går
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå