Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke vært av de som har skrevet flest innlegg her, men jeg har stortsett vært innom daglig og lest de aller fleste innleggene. Hvor mange har hjulpet meg masse!!!

Og nå er jeg bare så glad og må bare dele det med noen!! Vi har prøvd å bli gravide i snart 4 år etter en spontanabort og nå endelig satt den etter vårt 2. AIH forsøk!

Så nå krysser vi fingrene og håper den sitter! Men, det aller deiligste for meg er å vite at om det skulle gå galt, så vet vi nå at AIH fungerer for oss! Jeg slipper IVF.

Og vi som ikke hadde trua på AIH !? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

GRATULERER KJEMPMASSE! 4 år er lenge!

Gjest ønskebarn
Skrevet

Gratulerer så masse :tommelopp:

Og lykke til i tiden som kommer :)

Har selv bare vært prøvere gjennom 11 sykluser, og kan ikke forestille meg hvor stort det må være etter en så lang stund!!!Det er så godt å høre når d klaffer for noen prøverer der ute...lys i mørke!!!

Skrevet

Gratulerer Gratulerer Gratulerer!

Det må føles vidunderlig at det tilslutt går!

Krysser alt for at spiren sitter :klem:

Skrevet

Gratulerer så mye, må være en fantastisk følelse :-D :-D :-D :-D

Skrevet
:hoppe: Gratulerer så masse. Krysser fingre og tær for at den sitter nå :klem:
Skrevet

Gratulerer så masse!!!!!!!!!!!!!!! :klem:

Gjest poppel
Skrevet

gratulerer!

:hoppe::hoppe::hoppe:

*krysser fingre for at lille spire sitter*

Skrevet

Gratulerer så kjempemasse! Kan ikke tenke meg noe mer fortjent enn å endelig lykkes etter så lang prøvetid, med alt det fører med seg! :)

Men...er det bare meg som lurer...hva er AIH???

Skrevet
Gratulerer så kjempemasse! Kan ikke tenke meg noe mer fortjent enn å endelig lykkes etter så lang prøvetid, med alt det fører med seg! :)

Men...er det bare meg som lurer...hva er AIH???

AIH - "Artificial insemination with husband's sperm" :)

Skrevet
Jeg har ikke vært av de som har skrevet flest innlegg her, men jeg har stortsett vært innom daglig og lest de aller fleste innleggene. Hvor mange har hjulpet meg masse!!!

Og nå er jeg bare så glad og må bare dele det med noen!! Vi har prøvd å bli gravide i snart 4 år etter en spontanabort og nå endelig satt den etter vårt 2. AIH forsøk!

Så nå krysser vi fingrene og håper den sitter! Men, det aller deiligste for meg er å vite at om det skulle gå galt, så vet vi nå at AIH fungerer for oss! Jeg slipper IVF.

Og vi som ikke hadde trua på AIH !? :)

har du gjort dette på privatklinikk eller? I tilfelle, hva må en betale for det da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...