Gå til innhold

Hvit fugemasse

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg drømmer om et bad med hvite mosaikkfliser, men jeg synes ikke det er noe lekker med så veldig synlig fugemasse. Og da spesielt ikke med mosaikkfliser, for da ender vel hele badet opp med å se strekete ut.

Har noen erfaring med hvit fugemasse?

Blir den raskt stygg?

Hva kan alternativene være?

(PS: Vi skal ha dusjkabinett, så det blir ikke dusjing rett på flisene.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vegger kan det gå bra. gulv er jeg veldig skeptisk til da det altid blir grå stier der dere går med tiden. enten du bruker hvit svart eller andre farger nyanser.

Skrevet

Jeg ville brukt lys grå..funker fint både på vegg og gulv. Blir forresten ofte kjempefint med mosaikk på vegg:)

Skrevet

Takk for svar. :)

Det er snakk om veggflis og ikke gulvflis - kan lett se for meg at det blir raskt stygt på gulv.

Men spørsmålet er vel egentlig om jeg får overtalt samboeren til dette om det ikke finnes positive/ikke-negative ting med hvit gufemasse.

Kanskje lys grå kan være et alternativ, men synes det ikke godt når det er såpass små fliser?

Fysj, så vanskelig :fnise:

Skrevet

Vi har hvite fuger på veggen på ett av badene. På gulvet har vi lys grå. Ingen av delene er noe problem.

Skrevet

Er det marmor? Vi skal legge marmorfliser på badet nå, og det ble sagt at vi ikke burde bruke hvit fugemasse da denne kan sprekke :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...