Gjest Anonymous Skrevet 14. mai 2003 #1 Del Skrevet 14. mai 2003 Problemet mitt er at jeg er så forferdelig trøtt om morgenen. Ungen på 8 mnd våkner som oftest mellom kl 6-7. Da ligger han musestille og titter i taket. Tror han liker det for han gråter ikke. Jeg våkner nemlig ikke før kl 8, hvis ingen vekker meg. Da det har hendt får jeg dårlig samvittighet fordi han kan ha ligget våken en stund, uten at jeg har hørt noe. Hva skal jeg gjøre? Jeg sover veldig godt når jeg først sovner, det er ikke det at jeg ikke gidder å stå opp. Jeg bare våkner ikke så tidlig. Legger meg ikke så sent heller. Har han godt av å ligge litt alene? Hva mener dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sissi Skrevet 14. mai 2003 #2 Del Skrevet 14. mai 2003 Han har overhode ikke vondt av å ligge alene! Hvis han ikke hadde likt det, så hadde han garantert sagt i fra, høyt og tydelig. Barn trenger absolutt ikke å underholdes i alle timene de er våkne, verken små babyer eller større barn. Ingen barn tar skade av å måtte underholde seg selv. I din situasjon virker det jo også som om ungen selv ønsker dette, så da syns jeg du bare skal sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. mai 2003 #3 Del Skrevet 14. mai 2003 Bare tull og tøys av deg å påføre deg dårlig samvittighet for at ungen ligger der og koser seg - for det gjør han antagelig. Alle unger er forskjellige og din liker sannsynligvis godt å våkne rolig, ligge der og kikke på tærne sine, lytte til lydene i huset, snakke med seg selv.... Både store og små trenger luft og rom omkring seg innimellom. Og hadde han ikke likt det hadde han garantert forlangt oppmerksomhet! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 14. mai 2003 #4 Del Skrevet 14. mai 2003 Jeg tror dette bare er sunt. Han vil nok grine og skape seg om han føler seg ensom. Kanskje gutten selv liker dette....egenstimulering er bare bra. Ingen grunn til dårlig samvittighet spør du meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluesky Skrevet 15. mai 2003 #5 Del Skrevet 15. mai 2003 Barn som har roen i seg sjøl og ikke trenger selskap fra de våkner til de legger seg har det godt. Du kan trygt sove. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Redhead Skrevet 16. mai 2003 #6 Del Skrevet 16. mai 2003 Nyt det!! Ingen grunn til dårlig samvittighet. Er han utilpass sier han nok fra :blunke: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillje Skrevet 16. mai 2003 #7 Del Skrevet 16. mai 2003 Nyt det så lenge det varer! Så lenge han ikke påkaller din oppmerksomhet, så har han det mest sannsynligvis bare bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå