Nemii Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Hei, jeg har så lyst til å sy om brudekjolen min, en Maggie Sottero Courtney, til en dåpskjole til vårt kommende barn. Noen som har gjort dette eller vet om noen som gjør dette i Oslo/Askerhus området, Østfold kan også gå bra Noen som har mønster? Setter stoooooor pris på hjelp!!!
Nemii Skrevet 13. mai 2008 Forfatter #2 Skrevet 13. mai 2008 Hei, jeg har så lyst til å sy om brudekjolen min, en Maggie Sottero Courtney, til en dåpskjole til vårt kommende barn. Noen som har gjort dette eller vet om noen som gjør dette i Oslo/Askerhus området, Østfold kan også gå bra Noen som har mønster? Setter stoooooor pris på hjelp!!! Ingen som vet om noen flinke symennesker??
Hjerteres Skrevet 13. mai 2008 #3 Skrevet 13. mai 2008 Hei, jeg har så lyst til å sy om brudekjolen min, en Maggie Sottero Courtney, til en dåpskjole til vårt kommende barn. Noen som har gjort dette eller vet om noen som gjør dette i Oslo/Askerhus området, Østfold kan også gå bra Noen som har mønster? Setter stoooooor pris på hjelp!!! Du kan gå til en sybutikk, der har de mønster som du kan velge ut, og de fleste sybutikker har også syersker som kan gjøre dette, men de tar som regel godt betalt. Alternativt kan du gå til en skole hvor de har søm som fag, i Oslo er det nok mange alternativer. Be de om pris, og de vil helt sikkert lage en flott dåpskjole. Eller gjør det selv:) Litt moro med egenprodusert
Melonas Skrevet 14. mai 2008 #4 Skrevet 14. mai 2008 Jeg hadde gått til en sybutikk og funnet mønster. Sikkert masse å velge i. Så hadde jeg sprettet av detaljer fra brudekjolen som, blonder, bånd, perler o.l for å sette tilbake på dåpskjolen som er sydd av stoffet fra selve brudekjolen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå