Gjest Gjest_Grete_* Skrevet 9. mai 2008 #1 Skrevet 9. mai 2008 Jeg skal ha litt familie hos meg på 17.mai. Tenkekr at det blir lunch i tto-tiden, og vi blir rundt 10 pers. Noen som har forslag til hva jeg skal servere? Har pleid å servere spekemat, men nå er jeg og svigerinnen min gravide, så da faller det bort for i år. Ser for meg litt koldtbord-aktig mat. Tips tas imot med tak! -Og veldig komplisert trenger det absolutt ikke være! Serverer bløtkake og frukt til kaffen.
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2008 #2 Skrevet 9. mai 2008 Spekemat er et must. De som ikke er gravide kan jo spise dette. Jeg hadde blitt kraftig snytt om jeg ikke fikk spekemat 17 mai. Det vi pleier ha er: - rømmegrøt - spekemat - innbakte pølser - reker - røkt laks - eggerøre - potetsalat
Marikke Skrevet 9. mai 2008 #3 Skrevet 9. mai 2008 Hvis du går for koldtbord, må du for all del huske brød/loff! Og smør. Og gjerne en diger salat. Jeg synes også at litt spekemat er på sin plass til de ikke-gravide. Ellers er det alltid stas med ostefat, kjeks og druer og fersk ananas. Og gjerne en haug med karbonader.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå