Gå til innhold

Strømper om våren?

Gjest Elin R

Anbefalte innlegg

Gjest Elin R

Hei, lurer bare på hva dere andre synes om å bruke strømper nå når det blir vår/sommer. Føler at alle er så kjappe med å gå med bare legger. Jeg må innrømme at jeg føler meg mye bedre med stayupsene mine på, enn med bare legger. Føler meg mye mer pyntet! Men hva synes dere andre, er det om å gjøre å få strømpene av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest
Hei, lurer bare på hva dere andre synes om å bruke strømper nå når det blir vår/sommer. Føler at alle er så kjappe med å gå med bare legger. Jeg må innrømme at jeg føler meg mye bedre med stayupsene mine på, enn med bare legger. Føler meg mye mer pyntet! Men hva synes dere andre, er det om å gjøre å få strømpene av?

Jeg syns det er fint med strømper. Jeg skal kjøpe tynn, hudfarget strømpebukse imorgen for jeg har så bleike bein og de blir visst aldri brun heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Som mann synes jeg helt klart du skal beholde strømpene på! Dette er jo både flott og sexy; helst strømper med strømpeholder, men også stay ups!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...