Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vet også om knullingser som har blitt til etter tyve tredve minutter. Dere vet jo selv at den tullingen på nacnspielet som bruker opp all brennvinet sitt og i tillegg bruker hele tiden på å prøve seg på ei kjerring, kan selvsagt ende opp helt alene for natta, og dama puler heller han typen i hjørnet som ikke har sagt en dritt og bare blunka en gang i løpet av hele natta.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har hatt sex med en mann (min samboer). og er 25 år :) Er glad jeg ikke har hatt flere. Men tenker på det innimellom at jeg har lysst på andre. MEn d er nok fordi vi SJELDEN har sex lengre..

Hvor sjelden er sjelden?

Hvordan kan man ha sjelden sex når man er 25? Har vært samboer i snart 2 år og mindre enn 6-7 ganger i uken er utenkelig (så sant en av oss ikke er veldig syk eller er bortreist eller noe..)

Regner vel med å ikke ha den potensen i all evighet, men den må da holde ut 20-årene i hvertfall =)

Nå vet jeg jo at unger og slikt kan gjøre folk slitne etter en lang dag, men sex er limet som holder et godt forhold sammen i kantene. Det som pusser på de følelsene man har for hverandre.

Skrevet
Hvor sjelden er sjelden?

Hvordan kan man ha sjelden sex når man er 25? Har vært samboer i snart 2 år og mindre enn 6-7 ganger i uken er utenkelig (så sant en av oss ikke er veldig syk eller er bortreist eller noe..)

Regner vel med å ikke ha den potensen i all evighet, men den må da holde ut 20-årene i hvertfall =)

Nå vet jeg jo at unger og slikt kan gjøre folk slitne etter en lang dag, men sex er limet som holder et godt forhold sammen i kantene. Det som pusser på de følelsene man har for hverandre.

Det er fullt mulig.. jeg var 19 da jeg mistet lysten på min samboer, da hadde vi sex toppen èn gang i mnd det sist halve året.. Triste saker, men det har jo ikke med potensen å gjøre, heller med forholdet og om man har lyst på hverandre..

Gjest kvinne_32
Skrevet

20 stykker. Første som 16-åring.

Gjest angrer ikke
Skrevet

Ble seksuelt aktiv som 16 åring. Var kjæreste/samboer fra jeg var 18 til 20 år. Da hadde jeg bare han. Traff mannen min noen mnd etter bruddet, bare hatt mannen min siden. Er 34 år.

Må si jeg festet og var kåt. Ikke behov for å bli sett, men trengte rett og slett et knull.

Har hatt over 5o stk, men tror ikke det er så mye som 60.

Har lyvd om antallet for både min x og min mann. Men idag vet mannen min om antallet. Har hatt flere enn han og det slet han en del med, selv om han selv har hatt mange og.

Forskjellen mellom meg og mannen min er at jeg er fra en storby og vi har så og si aldri møtt på min x-sexpartnere. Om vi har gjort det har jeg ikke sagt noe. Mannen min er fra en bygd, og hans sexpartnere traff vi i butikken, på treningen ol. Og de hilste på hverandre. Når jeg så spurte hvem det var , svarte han "en jeg har hatt sex med" ja ja, sluttet å spørre etterhvert.

Om hvor lang tid det tok fra jeg møtte en mann til vi hadde sex? OFte ble det når festen sluttet/slutt på byn. Noen timer.

Men jeg har også gått rett til en, hvor jeg har sett en som jeg tente på, spurt om vi skulle ha sex, så gått et sted og hatt sex, så gått hvert til vårt. Skjedd bare noen få ganger. Men de fleste gangene ble det natten over/hele helgen.

Angrer ikke på noen. Men jeg vet venninnen min har grått etter noen ONS. Rett og slett fordi hun angret på det hele.

Skrevet

Har kun hatt ett ons og resten sex med kjærester. 6 stk, er 21 år.

Gjest Gjest
Skrevet
Det er fullt mulig.. jeg var 19 da jeg mistet lysten på min samboer, da hadde vi sex toppen èn gang i mnd det sist halve året.. Triste saker, men det har jo ikke med potensen å gjøre, heller med forholdet og om man har lyst på hverandre..

jaja, men da tok jo forholdet slutt =) jeg snakker om hvis forholdet som skal vare, evt forhold som har vart mesteparten av noens liv. Da er det litt ille at sexlivet skal begynne å skrante på allerede i 20-årene! Om det passer begge to så er det jo greit, da er kanskje ikke sexen like viktig for de to som for mange andre, men i et forhold da ene parten er fornøyd med sjelden og den andre ikke så fungerer det ikke.

Man hører jo at voksne som har levd sammen i tiår kanskje snakker om at de har sex noen få ganger i året. Det er marerittet mitt å bli en av dem, men da har det jo ofte med potensen å gjøre. Sexdriften er ofte ikke så sterk som den er hos unge.

Skrevet

Jeg tror dere jenter blir litt fortere lei enn oss gutter. Vi er mer utholdendenår det kommer til samme dama og oftest så pålegger jo jenter ansvaret på god sex over på oss gutter så vi må stå for skifting av stilinger, steder og romantikken og forførelsen og alt på en gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...