Fluffie Skrevet 11. mai 2008 #21 Skrevet 11. mai 2008 8 i en alder av 24. Maatte tenke meg godt om foer jeg kom paa alle, det er ikke noe jeg tenker over saa er lett aa glemme.
Teriyaki Skrevet 11. mai 2008 #22 Skrevet 11. mai 2008 Ni stykker. Jeg er 17 år. Hadde sex første gang rett før jeg ble 16. Har hatt kjæreste i nesten ni måneder nå, så de siste ni månedene har det bare vært en.
snexi Skrevet 11. mai 2008 #23 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er nok kjempe-unormal. Er 34 år og har KUN hatt sex med to stykker jeg. Traff min nåværende mann da jeg nett var fylt 16 år og vi har fortsatt et flott sex-liv den dag i dag.[19 år senere] Det er en viktig del av forholdet vårt. Vi hadde riktignok en kort pause under russetiden min og da klarte jeg og rote meg bort i en annen, så det blir altså nr 2.[Var ikke god sex engang, så ikke noe og skryte av. Husker han hadde liten tiss, høyt ego og utrolig dårlige ferdigheter.] Jeg må innrømme at jeg savner IKKE litt en gang og prøve noe annet den dag i dag.
Gjest Peachbud Skrevet 11. mai 2008 #24 Skrevet 11. mai 2008 Jeg er nok kjempe-unormal. Er 34 år og har KUN hatt sex med to stykker jeg. Traff min nåværende mann da jeg nett var fylt 16 år og vi har fortsatt et flott sex-liv den dag i dag.[19 år senere] Det er en viktig del av forholdet vårt. Vi hadde riktignok en kort pause under russetiden min og da klarte jeg og rote meg bort i en annen, så det blir altså nr 2.[Var ikke god sex engang, så ikke noe og skryte av. Husker han hadde liten tiss, høyt ego og utrolig dårlige ferdigheter.] Jeg må innrømme at jeg savner IKKE litt en gang og prøve noe annet den dag i dag. Jeg ble også sammen med kjæresten min da jeg var 16. Og har også hatt to. Er 24 nå. Den første hadde jeg før jeg ble sammen med kjæresten. Husker ikke helt hvordan det var, er ikke noe jeg har tenkt noe særlig på. Så jeg savner heller ikke å ha hatt sex med flere. Kunne godt vært foruten han andre, selv om det ikke gjør noe. Jeg satser på å være deg når jeg er 34. *blunk, blunk*
caso Skrevet 11. mai 2008 #26 Skrevet 11. mai 2008 (endret) Jeg bare lurer, fordi jeg er en av de jentene som er så voldsomt opptatt av denne "listen" min, er livredd for at listen med sexpartnere skal øke og bli lang som et vondt år! Bare på et halvt år har jeg greid å være i en seksuell setting med 6 forskjellige menn. Synes dette er drøyt mye selv om jeg bare har hatt samleie med 3 stk i hele mitt liv. Hvem regner dere med på deres lister? Når man sier "jeg har hatt sex med X stk", mener man da samleie, eller tar man med gutter man har sugd osv oxo? Og.. Hvor mange har du på lista di? Er det så nøye da? Hvem teller, have fun når du kan. Så lenge det er ansvarlig, så har det ikke så mye å si om det er 30 forskjellige menn, eller 30 ganger med den samme personen. Men neppe noe lurt å fortelle til alle og enhver (dvs, ingen), i vår dømmende jante-verden Lista mi er ikke lang og vond, men god og lang som et j.. deilig år Endret 11. mai 2008 av caso
Gjest Gjest_Lina_* Skrevet 20. mai 2008 #28 Skrevet 20. mai 2008 7 stk og er 27 år. Helt greit antall
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #29 Skrevet 20. mai 2008 Vet at det er mer enn 50, men tviler på at jeg er oppe i 60 . Et sted midt i mellom. Dette var fra jeg var 17 til 27. Min mann synes det var litt drøyt i begynnelsen. Men jeg forklarte han dette om behov for bekreftelse pluss heftig festing og at jeg faktisk var singel i alle årene. Da blir det faktisk ikke så mange menn pr år. Kunne gjerne hatt 50 til uten at det hadde betydd noe for meg.
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2008 #30 Skrevet 20. mai 2008 9 stk i løpet av 18 år, nå 37. Fornøyd med det. Var samboer og gift med en i 10 år. Var i forhold på > 1 år med to andre. Resten var kortere forhold på ca 3 mnd (4 stk) eller impulsive litt dumme engangs (2 stk).
Gjest Christian Skrevet 20. mai 2008 #31 Skrevet 20. mai 2008 Over 100. Men jeg sier det ikke til noen, det er hemmelig.
Gjest Gjest_stine_* Skrevet 20. mai 2008 #32 Skrevet 20. mai 2008 er 24 og har hatt 2 stk. Vært i forhold de siste seks åra. Savner ikke å prøve mer...
Suzy Skrevet 21. mai 2008 #34 Skrevet 21. mai 2008 Det er mellom tre og tretti stk - men hvor mange har ikke noen noe med.
Gjest IdaMaria Skrevet 21. mai 2008 #35 Skrevet 21. mai 2008 Jeg er 26 og har hatt samleie med 8 menn, og sex uten samleie med to stykker(en gutt og en jente). Dette skjedde under en firkant... Jeg syns dette er et helt greit antall. Jeg er glad jeg har såpass erfaring- og hadde ikke skammet med om listen var dobbelt så lang.. Antallet betyr ikke så mye syns jeg... :-)
utlendingen Skrevet 22. mai 2008 #36 Skrevet 22. mai 2008 Mer enn femti, tror jeg. Sluttet å telle da jeg hadde kommet til rundt tyve. Men skal ikke skryte på meg at jeg trengte bekreftelse. Trengte ganske enkelt et knull! Har et skikkelig fint minne av en mann jeg tilbragte en helg med; har ikke sett ham før eller siden, men har sendt noen hyggelige meldinger frem og tilbake av og til. Vi hadde oss mange ganger per dag og lo og lo sammen, men jeg visste at jeg slett ikke kunne bli forelsket i ham. Når begge er enige om å bare ha det hyggelig, og man skjønner at det er noen man liker for en kort stund men ikke vil binde seg til - da ser jeg ingen grunn til å la være. Synes det er trist både med holdninger som sier det er annerledes for menn enn for kvinner, og i det hele tatt at det skal være galt å ha vært mye seksuelt aktiv. Min nåværende kjæreste har bare hatt tre stykker før meg, så for ham var det vanskelig å akseptere det da det kom frem at jeg stoppet å telle ved ca. tyve. Han ser heldigvis poenget i at jeg er summen av mine erfaringer - men jeg lot være å fortelle at det er en femten år siden jeg sluttet å telle...
MAcy Skrevet 23. mai 2008 #37 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er 24 år og har vært seksuelt aktiv i 4 år. Har bare hatt en parnter som jeg i dag er gift med. For meg skal det ganske mye til før jeg ville hatt samleie. Synes at det er blitt så vanlig å ha mange partnere, og det er ikke noe for meg. Men likevel tar jeg meg selv i å tenke på hvordna det hadde vært å prøvd noen andre for å få litt erfaringer. Men kunne aldri i verden byttet ut min kjære. Så for å "prøve noen andre" tyr vi til en dildo i ny og ne. Kempe herlig når min kjære bruker den på meg
Frk Johansen Skrevet 23. mai 2008 #38 Skrevet 23. mai 2008 Midt i 30 åra og 8 stykker. Var sammen med min mann, nå exmann, siden jeg var 16 så jeg holdt meg på matta med en i mange år.... Nå har jeg samboer igjen men rakk altså 6 mellom de på et par år og det er helt greit. Føler jeg har den erfaringen jeg trenger til å vite at jeg nå for tiden har tidenes beste sex med min samboer.
Filur Skrevet 23. mai 2008 #39 Skrevet 23. mai 2008 Jeg er snart 22 og har hatt sex med 4. Da tenker jeg samleie, i ordets rette forstand. Kunne egentlig godt ha droppet 2 av de, men spist er spist.. På nåværende tidspungt bryr jeg meg ikke om lista, men det er sikkert fordi det er så få på den.. Jeg tror jeg har erfart akkurat nok til å sette utrolig pris på sexlivet jeg har med kjæresten. Ons og fylleknull er ikke min greie, så det skal nok litt til før jeg tilfører nye på lista i fremtiden.
Gjest Naria Skrevet 23. mai 2008 #40 Skrevet 23. mai 2008 Jeg har vært seksuelt aktiv i ca 9 år og har hatt 3 partnere.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå